خبرهای داغ:
آیین تودیع و معارفه بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان در سالن ارشاد این شهرستان با حضور فرمانده سپاه تاکستان و مسئول بسیج هنرمندان استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۴۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیین تودیع و معارفه بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان در سالن ارشاد این شهرستان با حضور فرمانده سپاه تاکستان و کریمی مسئول بسیج هنرمندان استان برگزار گردید.
حسینیان، فرماندهی ناحیه امام علی(ع) گفت: اولین سالروز میلاد امام حسین (ع) بعد از انقلاب در سال 58 حضرت امام ره این روز را روز پاسدار نامیدند.
وی ادامه: امروز پیامشان جهانی شده و اگر پاسداری ایشان از قرآن و اسلام نبود بنی امیه تمام زحمات پیامبر اسلام را وارونه جلوه میدادند و این پاسداری امام حسین (ع) است که دین اسلام را مستحکم کردو
فرمانده سپاه امام علی (ع) تاکستان اضافه کرد: امسال که به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رسیده ایم باید گفت همه در هر لباسی و در هر سنگری که از انقلاب محاظت کردند جز آن پیام امام ره قرار میگیرند.
حسینیان در ادامه بیان کرد: یکی از ابزارهایی که در تمامی دورانها جایگاه ویژه ای داشت نقش هنر است که باید بتوانیم از این ابزار به شایستگی استفاده کنیم برای پاسداری از انقلاب و صدور دین مبین اسلام .
وی یادآور شد: دشمنان در سال 68 بود که گفتند ما اشتباه کردیم که بر سر ایرانی ها بمب ریختیم هر جا دشمنان از ابزار هنر استفاده کردند شبیه تر از ابزار جنگی بوده است و در ترویج اسلام آمریکایی با ابزار هنر وارد شدند.
این مسئول تصریح کرد: شهرستان تاکستان مهد هنرمندان انقلابی دینی و بزرگواری است و باید آنها را ارج نهاد.
حسینیانی در پایان سخنان خود ابراز کرد: ما در بسیج هنرمندان دو ماموریت داریم یکی شناسایی بانک اطلاعاتی هنرمندان شهرستان و دمین ماموریت تربیت هنرمندان انقلابی است.
کریمی مسول بسیج هنرمندان استان قزوین نیز در این مراسم گفت: اولویت اصلی ما امروز حفظ انسجام و عمق بخشی در حیطه هنری استان و شهرستان می باشد.
وی ادامه داد: باید به جایی برسم که برای کارهای فرهنگی خود در استان نیازی به دعوت هنرمندان از نقاط مختلف کشور نیاشیم و در این زمینه به خود کفایی برسیم.
این مسئول شرح داد: برنامه ما این است که در شهرستان ها درحوزه فرهنگ و هنری در چندین رشته به صورت فنی موثر باشیم چرا که امروز در زمینه هنر می توان به دستاورد هایی رسید که شاید در هیچ حوزه دیگری این امکان وجود نداشته باشد.
کریمی تاکید کرد: امروز ما انتظار نداریم که تولیدات هنری کشور سهم داشته باشیم اما باید در تولید محصولات هنری در استان و شهرستان خود سهیم باشیم، وظیفه بسیج امروزه انجام کارها و فغالیت های زمین مانده انقلاب و نظام است و بنده معتقدم که با حضور آقای امینی در کانون بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان اتفاقات خوب و ارزشمندی خواهد افتاد.
مجید امینی، مسول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان نیز گفت: خداوند متعال را شاکر هستم که امروز این نعمت بزرگ و مسولیت خطیر را به بنده عنایت نمود تا بتوانم در کنار هنرمندان عزیز شهرستان در سنگر بسیج هنرمندان خدمت خود را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی اتجام دهم.
وی تصرح کرد: با وجه به شرایطی که امروز در بسیج هنرمندان تاکستان وجود دارد بنده از همه هنرمندان و علاقه مندان به حوزه فرهنگ و هنر دعوت مینمایم که کمک حال ما در کانون بسیج هنرمندان باشند.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها