مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیرکل زندان‌های لرستان به بررسی و تعیین تکلیف مشکلات تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خرم‌آباد 1 و استفاده مشترک توسط زندان خرم‌آباد پرداخت.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۶۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بختيار رازاني در جلسه‌ای مشترک با حضور  مدیرکل زندان‌های لرستان به بررسی و تعیین تکلیف مشکلات تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خرم‌آباد 1 و استفاده مشترک توسط زندان خرم‌آباد پرداخت و گفت: توجه به زندانیان به‌عنوان قشری آسیب‌پذیر و نیازمند به حمایت تمامی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی می‌تواند درزمینهٔ های آموزشی و در اختیار نهادن فضای کارگاهی از زندانیان حمایت کند.

رازانی افزود: این شرکت آمادگی دارد برای برخی از زندانیان که جرائم مالی داشته و اصطلاحاً به‌عنوان زندانی باز تلقی می‌گردند با هماهنگی بنیاد تعاون زندان نسبت به آموزش لازم در کسب‌وکارهای خوشه‌ای خصوصاً برای خوشه فرش دستباف و گلیم همکاری لازم به عمل آورد. چه‌بسا در این زمینه این‌گونه افراد کارایی و بهره‌وری مناسبی خواهند داشت.

در ادامه محمدی اصل مدیرکل امور زندان لرستان نیز آمادگی خود را برای تعیین تکلیف موضوع تصفیه‌خانه و استفاده مشترک از آن اعلام نمود و با توجه به سرانه بسیار پائین تخصیص منابع برای زندانیان اعلام نمود: می‌توان از زندانیان با جرائم سبک در کارهای خدماتی و غیره شهرک استفاده نمود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات