فرمانده ناحیه ثارالله خاطرنشان کرد:دشمن با شیوه های مختلف در حال فشار اقتصادی بر کشور است تا نظام اسلامی، که آرزوی خیلی از بزرگان در طول تاریخ جهت تحقق آن بوده و در عصر حاضر افتخار حضور در آن به نسل کنونی رسیده ، را در جهان و منطقه منزوی کند.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۶۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد، اولین جلسه هیئت اندیشه ورزو تبیین شعار سال و چگونگی تحقق حمایت از کالای ایرانی باحضورفرماندهی ونمایندگی واعضاء اندیشه ورز ناحیه ثارالله برگزار گردید.
در این جلسه سرهنگ مهدی دهقان به عنوان سخنران برنامه با اشاره به محورهای 6 گانه فرمایشات مقام معظم رهبری( مد ظله ) در حرم مطهر رضوی گفت: اگر مردم به عنوان مومنین حق محور حول محور ولایت و به صورت آتش به اختیار وارد صحنه حمایت از کالای ایرانی شوند قطعا بن بست های اقتصادی کشور خواهد شکست.
وی تاکید کرد: دشمن با شیوه های مختلف در حال فشار اقتصادی بر کشور است تا نظام اسلامی، که آرزوی خیلی از بزرگان در طول تاریخ جهت تحقق آن بوده و در عصر حاضر افتخار حضور در آن به نسل کنونی رسیده ، را در جهان و منطقه منزوی کند و در داخل هم به اسم بخش خصوصی با وارادات کالاهای غیر ضروری در حال اخلال در سیستم اقتصادی کشور هستند که هم مردم و هم رسانه ها باید افشاگری کنند و دشمنان را در اهداف شوم خود ناکام کنند.
دهقان درادامه افزود: متاسفانه توجه و خرید کالای خارجی در بین برخی از مردم و حتی مسئولین مایه تفاخر شده است که باید با فرهنگ سازی این تفاخر را به منکر و ضد ارزش و خرید و حمایت از تولید داخلی را به ارزش و افتخار تبدیل کرد.
فرمانده ناحیه ثارالله در تحلیل اوضاع منطقه گفت: جنگ رژیم سعودی با یمن تقابل اسلام امریکایی با اسلام ناب است که ان شاالله جبهه اسلام ناب پیروز و سربلند بیرون خواهد آمد و ما هم در حد توان باید از مظلوم و جبهه حق دفاع و حمایت کنیم.
لازم بذکراست این جلسه جهت مشخص نمودن افراد حقیقی و تاثیرگذار با حضور رئیس مجمع، فرمانده ناحیه ثارالله ،حفاظت اطلاعت ، نمایندگی ولی فقیه و معاونت های ناحیه ثارالله در محل سالن جلسات ناحیه ثارالله برگزار شد.


ارسال نظرات