فرمانده سپاه مراغه:

امن بودن کشورمان در منطقه ناامن مرهون شهدا و ایثارگران

فرمانده سپاه مراغه در دیدار با جانبازان بالای 70 درصد این شهرستان، گفت: به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری این جانبازان ایران با وجود این همه نا امنی در منطقه، امن ترین کشور جهان به شمار می رود.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۱۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی با بیان اینکه امنیت کشور مرهون خون شهدا و جانبازی های ایثارگران است، افزود: آنچه باید در محضر خداوند شهادت دهیم بزرگی، عزت نفس و کرامت جانبازانی است که بدون هیچ چشم داشتی جان خود را برای حفظ و پایداری این نظام فدا کردند و باید مدام این ویژگی و خصلت را به یکدیگر یادآور باشیم.

وی یاد و خاطره رشادت های این جانبازان را گرامی داشت و گفت: شهدا و ایثارگران، تمام هستی خود را فدای کشور و انقلاب کردند که اجر این اقدام بزرگ نزد خداوند محفوظ است.

سامی در ادامه این دیدارها با بیان اینکه جانبازان از الگوهای رفتاری و اخلاقی ما هستند، اظهارداشت: وظیفه شناسی از ویژگی برجسته جانبازان است، چراکه در زمان جنگ احساس مسئولیت کردند و برای دفاع از انقلاب و نظام به پا خواستند و پس از جنگ نیز در عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصادی که وظیفه خود می دانستند نیز حضور فعال و موثر دارند.

فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا یاد و خاطره رشادت های ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود، خطاب  به خانواده جانبازان بیان کرد: شما خانواده های جانبازان در آن دنیا روسفید و سربلند هستید.

وی ادامه داد: وظیفه همه ما قدردانی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس است که آرامش و آسایش را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

سامی اضافه کرد: ما وظیفه داریم راه این انسان ها را که برای توسعه، استقلال کشور و حفظ ارزش های انسانی تلاش کردند، ادامه دهیم.

سامی از جانبازان به عنوان افتخارات بزرگ این نظام نام برد و گفت: ما خود را مدیون ازخودگذشتگی های شما می دانیم و تلاش خواهیم کرد وظایفمان را در قبال خدمات و زحمات شما به نحو احسن انجام دهیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها