اعضای هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمان در سالروز تاسیس سپاه با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۴۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛در دیدار جمعی از اعضای هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مهندسین استان با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان مهندس خداداد مقبلی نایب رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان بسیج مهندسین در حوزه‌ی عمران و معماری پرداخته و خواستار تجمیع سازمان‌های بسیج مهندسین عمران و معماری، کشاورزی و صنعتی و استفاده از توان و ظرفیت سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، کشاورزی و معدن و ایجاد یک هدف مشترک شد.
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری نیز در این جلسه، ضمن تبریک میلاد ستار‌گان آسمان ولایت، و تشکر ویژه از ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان، به‌واسطه‌ی حضور در مراسم گرامیداشت روز مهندس و بسیج مهندسین گفت: یکی از اهداف و برنامه‌های بسیج مهندسین، توانمندسازی مهندسین جوان است.
سرهنگ اله‌بخش دریجانی، به استفاده از ظرفیت و پتانسیل دو سازمان به منظور پیشرفت و آبادانی استان تأکید، و اظهار کرد: سازمان بسیج مهندسین به‌عنوان یک بازو در کنار سازمان نظام مهندسی قرار دارد.
مهندس دریجانی یادآور شد: با راه‌اندازی کارگروه‌های تخصّصی هفت‌گانه، و افزایش تعامل میان سازمان بسیج مهندسین و سازمان نظام مهندسی ساختمان می‌توانیم خدمات شایانی به جامعه، به‌ویژه جامعه‌ی مهندسی ارائه دهیم.
مهندس مجید اسماعیلیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان: ضمن تبریک میلاد باسعادت امام سجاد (ع) و آماده‌سازی برای ورود به ماه خودسازی، بسیج مهندسین را نهاد مردمی و مقدس دانست و خاطر نشان کرد با نام بسیج مهندسین رشادت شهید حسین فهمیده در ذهنم تداعی می‌شود.
مهندس اسماعیلیان با بیان اینکه در جهت تعالی جایگاه مهندسی کشور و تعالی سرمایه‌های ملّی کشور که کمتر از امنیّت نیست گام بر می‌داریم.
وی به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره‌ی سازمان نظام مهندسی ساختمان، قول مساعدت و همکاری در بحث‌های آموزشی و مشترک داده و به حرکت در یک امتداد و پرهیز از موازی‌کاری تأکید کرد.
سایر اعضاء نیز در این جلسه بر افزایش تعامل میان سازمان بسیج مهندسین و سازمان نظام مهندسی تأکید کردند.
در پایان، از ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اهداء لوح، تقدیر شد.
دیدار اعضای هیئت سازمان بسیج مهندسین استان با ریاست سازمان نظام مهندسیدیدار اعضای هیئت سازمان بسیج مهندسین استان با ریاست سازمان نظام مهندسی
ارسال نظرات