رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی با پروفسور «مریم رزاقی‌آذر» فوق‌تخصص غدد و متابولیسم دیدار و گفت‌وگو کرد؛ هم‌چنین وی پیام تشکر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را به این بانوی علمی کشور، ابلاغ کرد.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۴۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج جامعه پزشکی؛ محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در این دیدار با مورد تحسین قرار دادن عمل به موقع پروفسور رزاقی آذر در جریان سفر به امارات متحده عربی که باهدف شرکت و سخنرانی در یک همایش علمی صورت گرفته بود، گفت: شما در این کنفرانس بین‌المللی، استفاده یکی از شرکت‌کنندگان از نام جعلی خلیج عربی را تحمل نکردید و با نام بردن از خلیج فارس در متن سخنرانی خود، عزت ایرانی را بار دیگر نمایان ساختید که این اقدام شما واقعا شایسته تقدیر و تشکر است.

وی ادامه داد: اقدام جالب و ستودنی شما در آن کنفرانس و حمایت از نام خلیج فارس، بار دیگر نشان داد که ایران همیشه سرافراز است و هیچ کشوری نمی تواند هویت مان را از ما بگیرد و ما به عنوان پزشک و یک ایرانی از شنیدن این موضوع واقعا خوشحال شدیم.

رئیس‌زاده تاکید کرد: شما به عنوان یک پزشک برجسته، غیرت به خرج دادید و هر کسی که بتواند در مقابل افرادی که سطح فکری پایینی دارند، هنر نمایی کند و از هویت خود دفاع نمایند، واقعا موجب خوشحالی می شود و شما توانستید این کار را به خوبی انجام دهید.

وی با ابلاغ پیام تشکر رییس سازمان بسیج مستعضفین به پروفسور رزاقی آذر خاطر نشان کرد: سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین از اقدام و عمل به موقع شما در دفاع از نام خلیج فارس تقدیر و تشکر کردند و از ما خواستند که پیام تشکرشان را خدمت شما ابلاغ نماییم.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی در ادامه با بیان اینکه این حرکت زیبا یک پزشک ایرانی در کنفرانس بین المللی واقعا باعث غرور میلیون ها ایرانی در سر تا سر جهان شد، افزود: شما با تدبیر و علم خود، ایرانیان سراسر کشور را خوشحال نمودید و سازمان بسیج جامعه پزشکی هم از این اقدام شایسته شما، تقدیر می کند.

رئیس‌زاده ادامه داد: اینکه یک پزشک ایرانی توانسته از نام خلیج فارس دفاع کند و در این راه مشکلاتی را برای خود دامن بزند، بازتاب های مختلفی هم در شبکه های اجتماعی و در میان مردم داشته است و این نشان دهنده اهمیت این موضوع است که شما آن را رقم زدید.

در ادامه این مراسم از تلاش ها و مجاهدت های پروفسور« مریم رزاقی‌آذر» به دلیل تلاش های در عرصه علم پزشکی و همچنین اقدام به موقع در دفاع از نام خلیج فارس در یکی از کنفرانس های علمی در امارات متحده عربی، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

خانم رزاقی‌‌آذر با حضور در سازمان بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: در جریان سخنرانی در دبی از نام خلیج فارس دفاع کردم؛ وقتی به اجبار گفتند عذر خواهی کنم، با قاطعیت گفتم آنهایی که گفتند خلیج عربی باید عذرخواهی کنند.

وی افزود: زمان جنگ یک روز شایع شد که صدام گفته قرار است دانشگاه علوم پزشکی تهران را بزند،من آن روز غسل شهادت کردم و به دانشگاه رفتم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات