مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: : پاسداری از ارزشها، آرمانها و دستاوردهای انقلاب افتخار است
کد خبر: ۹۰۰۹۷۴۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
به گزارش خبر نگار بسیج از زابل، باهدف تکریم از خانواده پاسداران مراسم گرامی داشت روز پاسدار با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان در شهرستان زابل برگزارشد
حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان درمراسم گرامی داشت روز پاسدار که با حضور خانواده پاسداران که در شهرستان زابل برگزارشد، با تبریک ولادت امام حسین (ع) واعیاد شعبانیه گفت: تقارن سال جدید با آغازین ماه‌های قمری را به فال نیک می‌گیریم و این هم زمانی می‌تواند برای جامعه ایرانی و جامعه بشری و افرادی که دل در گرو مسائل اعتقادی دارند یک فصل جدید را رقم بزند.

وی بر فضائل معنوی ماه‌های رجب و شعبان تاکید و بیان کرد: اگر انسان ازفضائل وبرکات ماه‌های رجب و شعبان بهره کافی را برده باشد با ورود به ماه مبارک رمضان و بهره مندی از این ماه می‌تواند خود را ساخته و تحول خوبی را برای خود رقم بزند.

علی نقی طهرانی زاده بیان کرد: به واسطه ولادت با سعادت امام حسین (ع)، ولادت حضرت عباس (ع)، ولادت امام سجاد (ع)، ولادت حضرت علی اکبر (ع) و نیمه شعبان که ولادت امید مستضعفین جهان است، این ماه قمری را نسبت به دیگر ماه‌ها متمایز کرده است..
مسئول نمایندگی، ولی فقیه به پیشینه افتخار آفرین و تاریخی مردم سیستان در پهنه تاریخ اشاره و اظهارداشت: مردمان منطقه سیستان نگاه معنوی به اهل بیت داشته اند، نگاه ویژه مردم سیستان در طول تاریخ مردمان این منطقه را از سایرمردم ایران متمایز کرده است.
وی بیان کرد: برادران زابلی و بچه‌های سیستانی باید به خود ببالندکه گذشته‌ای پر افتخار داشته اند، در تاریخ گذشته نظام خیلی از مردم قبایل و طوایف به اهل بیت جفا کردند. ولی مردم سیستان در گذشته عملکرد خوبی داشته و نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سربلند و همیشه عظمت اهل بیت (ع) را حفظ و در مسیر آن‌ها حرکت کرده اند.
طهرانی زاده با تاکید بر این مطلب که امام سجاد (ع) دو کتاب صحیفیه سجادیه و رساله حقوقی خود را برای ما به یادگار گذاشته اند، افزود: رساله حقوق امام سجاد با هزینه حوزه نمایندگی خریداری وبه پاسداران این شهرستان اهدا ودر آینده مسابقه کتابخوانی از این کتاب در بین کارکنان برگزار خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: پاسداری از ارزشها، آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب افتخار است وباید سعی کنیم، چون امام حسین (ع) پاسدار ملت خود باشیم
ارسال نظرات