خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی گلستان گفت: پایان نامه ها و پروژه های دانشجویان که در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی باشد از سوی بسیج دانشجویی حمایت می شوند.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۵۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، علیرضا طاهری زاده  با عنوان این مطلب افزود: رویکرد ما در بسیج دانشجویی استان، فرهنگی و علمی است که البته بر اساس منویات امام خامنه ای نقشه راهی از سوی سازمان بسیج دانشجویی تدوین شده است که آن نقشه راه در حال بومی سازی است تا به نحو احسن از آن در منطقه بهره برداری شود.

وی ادامه داد: اولین گام در اجرای این نقشه راه انتصاب سیدجابر حسینی، یکی از نخبگان کشوری در عرصۀ علمی به عنوان معاونت علمی و پژوهشی استان است که با توجه به اشرافی که دارند، قطعا دغدغه وی در بطن دانشجویی تسری پیدا خواهد کرد.

طاهری زاده شناسایی نخبگان دانشجویی و دارای معدل بالا و استفاده از ظرفیت آنها در برنامه های علمی بسیج را از برنامه های این بخش دانست که در کنار با ایجاد فضای امیدوار کننده نسبت به انقلاب اسلامی از پتانسل آنها استفاده شود و مانع از مهاجرت آنها شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی گلستان اذعان کرد: امسال هدف ما این است به تاسی از منویات امام (ره) مقام معظم رهبری با تلاش مضاعف در پیشبرد برنامه های تدوین شده گام برداریم.   

وی بسیج دانشجویی رادر بعد جنگ نرم ، مدافع حریم خانواده های ایرانی عنوان کرد و گفت:  قطعا برنامه هایی در جهت تقویت سبک زندگی اسلامی خواهیم داشت تا با بررسی و کنکاش آسیب های اجتماعی موجود که در دانشگاهها گریبانگیر می شود مانع از تاثیر پذیری نسل آینده ساز انقلاب اسلامی از این عرصه شویم.

طاهری زاده اضافه کرد:  مسئله بعدی بسیج دانشجویی تببین شعار سال است که اگر ما به عنوان بسیج دانشجویی این شعار را عملی نکنیم نمی توان از دیگران انتظاری داشت ؛بنابراین چه در بحث سخت افزاری و چه در بخش نرم افزاری در موضوع حمایت از تولید و کالای ایرانی ورود خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: اردوهای طرح ولایت که بزودی همچون سالهای گذشته برگزار خواهد شد نیز در راستای تقویت بنیه علمی و اعتقادی است و از مهمترین عناوین برنامه های این سازمان به شمار می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها