امام جمعه سردرود در نشست شورای اداری این شهر که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: نگاه متوازن در حوزه کلان فرهنگ ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۸۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جلیل جلیلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اصل انقلاب فرهنگی بوده است، گفت: همه دولت ها می آیند و هنگام رفتن آماری می دهند که قابل ارزیابی است ولی هیچکدام درخصوص میزان تدین و فرهنگ عمومی مردم و کشور آماری ارائه نمی دهند.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظایف سنگینی دارد و امید است در این دولت در خصوص میزان بهبود فرهنگ عمومی کشور آمار کیفی ارائه شود.

حجت الاسلام جلیلی با بیان اینکه در سطح کلان در مباحث فرهنگی نگاه متوازن در حوزه فرهنگ ضرورت دارد، اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی در زمان کوتاه بازدهی ندارند و نتایج یک کار فرهنگی دیربازده و زمان بر است.

وی با اشاره به اینکه سردرود شهری در کنار تبریز است، گفت: سردرود هیچ گاه سربار تبریز نیست و چه بسا برکت و درآمد نیز برای این شهردارد.

 حجت الاسلام جلیلی با بیان اینکه نبود آمفی تئاتر مناسب در سردرود برازنده این شهر نیست، تاکید کرد: پایتخت تابلو فرش جهان نیاز به حمایت مادی و معنوی دارد و امیدواریم وزیر فرهنگ و  ارشاد اسلامی به عنوان نماینده رئیس جمهور در این سفر  با بازدید از این شهر و یافتن ظرفیت های بالای آن ما را در پیشبرد طرح های نیمه تمام این شهر یاری کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها