خبرهای داغ:
نماینده مردم بویین زهرا و آوج و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بویین زهرا و آوج و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: موانع و مشکلات روستاییان برای تامین وثیقه و دریافت تسهیلات اشتغالزایی بزودی در این کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۲۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خیلی از روستاییان به دلیل شرایط خود نمی توانند وثایقی که بانک ها به منظور ارایه تسهیلات اشتغالزایی از آنان مطالبه می کنند را تامین نمایند.
وی اظهار کرد: این موضوع موجب شده تا بخش قابل توجهی از روستاییان متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی کم بهره نتوانند از این فرصت استفاده کرده و منابع مالی لازم را برای اجرای طرح های اقتصادی خود بدست بیاورند.
بابایی صالح ادامه داد: به منظور حل و فصل این مشکلات و یافتن راهکاری مناسب در این زمینه طی ماه جاری نشستی با حضور وزرای جهاد کشاورزی و تعاون،کار و رفاه اجتماعی، 23 عضو کمیسیون اجتماعی، مدیران بانک های عامل و برخی فرمانداران در مجلس برگزار خواهد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در این نشست باید به راهکارها و تصمیماتی دست یابیم تا روستاییان متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی بتوانند وام های مورد نظر را بدون دغدغه و به آسانی منابع مالی لازم برای اجرای طرح های اقتصادی خود دریافت کنند.
وی، نقش ارایه تسهیلات کم بهره را در رونق کسب و کار روستاییان مهم برشمرد و اظهار کرد: تنها با تامین معیشت و ایجاد اشتغال در سطح روستاها می توانیم جمعیت این مناطق را حفظ کرده و از مهاجرت آنان به شهرها که تبعات نامناسب اقتصادی و اجتماعی دارد، جلوگیری کنیم.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها