سید ساجد یعقوبی
مسوول سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري اردبيل،
صبح امروز مسئول سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري استان و رئيس بنياد نخبگان به مناسبت روز جانباز با آقاي خانزاده جانباز دوران دفاع مقدس و سرمايه گذار طرح مخترعان بسيجي ديدار كرده و از زحمات وي تقدير نمودند.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۳۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

سرمايه گذاري جانباز كارافرين روي اختراع جوانان بسيار ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از اردبیل، فاضل احدی، پژوهشی و فناوری استان با تبریک فرارسیدن ایام شعبانیه اظهار کرد: روز جانباز بیانگر رشادت‌ها و جوانمردی‌های جانبازان دوران دفاع مقدس است و این جانبازان سرمایه‌های کشور هستند و باید الگوی جوانان جامعه قرار بگیرند.

احدی گفت: جانبازی، مقام والایی است که خداوند این افتخار بزرگ را نصیب بعضی از افراد برگزیده خود نموده و بر این اساس، مسئولیت و وظایف آنان نیز بزرگ و سنگین است و تحمّل سختی‌ها و مشکلات جسمی و روانی و پیامد‌های اجتماعی آن برای کسب رضایت الهی و انتقال فرهنگ ایثارگری به دیگران، از رسالت جانبازان است.

در ادامه رئیس بنیاد نخبگان استان اظهار کرد: مقام معظم رهبری هرساله در روز جانباز به دیدار جانبازان می‌روند و ما هم این عمل ایشان را باید الگوی خود قرار دهیم و ارزش جانبازان سرافراز میهنمان را که از مرز‌های کشورمان پاسداری کردند، بدانیم.

حسین شایقی گفت: سرمایه گذاری آقای خانزاده روی طرح مخترعان بسیجی که به جوانان اعتماد کردند بسیار ارزشمند است و باعث ایجاد روحیه مضاعف در جوانان برای پیشرفت کشورمان می‌شود.

در ادامه آقای خانزاده به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت‌های غواصان پرداخت و افزود: ما با هدف والا و ارزشمند برای دفاع از کشورمان که امنیت آن زیر سوال رفته بود به جنگ رفتیم و هیچ گاه پشیمان نمی‌شویم.

همچنین رئیس کارگروه مخترعان بسیج علمی استان گفت: حمایت و سرمایه گذاری آقای خانزاده روی طرح گروهی از مخترعان و اعتماد وی به جوانان بسیار ارزشمند است و باعث قوت قلب مضاعف برای ما می‌شود و مخترعان در تلاش هستند در قبال اعتماد وی به جواناناز هیچ گونه تلاشی دریغ نکنند.

در پایان مراسم مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان و رئیس بنیاد نخبگان با اهدای یادبود از آقای خانزاده به مناسبت روز جانباز قدردانی کردند.

ارسال نظرات