رئیس‌کل دادگستری استان البرز:

حضور ایثارگران در دادگستری استان البرز فرصتی مغتنم و پشتوانه‌ای بزرگ است

رئیس‌کل دادگستری استان البرز گفت: ایثارگران انسان‌هایی با ایمان و متعهد هستند که فعالیت آن‌ها در دادگستری استان البرز فرصتی مغتنم و پشتوانه‌ای بزرگ است.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۴۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، احمد فاضلیان در آیین گرامیداشت ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز در دادگستری کل استان البرز، حضور جانبازان در دادگستری را مایه افتخار و اعتبار این مجموعه دانست و گفت: ایثارگران انسان‌هایی با ایمان و متعهد هستند که فعالیت آن‌ها در دادگستری استان البرز فرصتی مغتنم و پشتوانه‌ای بزرگ است تا گام‌های خود را برای پیشرفت و تعالی محکم‌تر برداریم.

حضور ایثارگران در دادگستری استان البرز فرصتی مغتنم و پشتوانه‌ای بزرگ است

وی با تأکید بر استفاده از سرمایه نیروهای ایثارگر و جانباز در دادگستری استان اضافه کرد: آن‌ها از امتحان الهی سربلند بیرون آمده‌اند و با تصمیمات سرنوشت‌ساز و انتخاب تاریخی خود در شرایطی که جهان استکبار علیه کشورمان جبهه جنگ تحمیلی ایجاد کرده بود با ولایت‌پذیری و بصیرت خود تحت زعامت امام خمینی(ره) افتخار بزرگی را آفریدند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با اشاره به اینکه راه شهدا، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی پس از پایان آن نیز ادامه داشته متذکر شد: در دوران مختلف پس از انقلاب، دشمنان بیکار نبوده و با ایجاد توطئه‌های متعدد درصدد براندازی بودند ولی با ادامه ایثارگری‌های جوانان آگاه و با بصیرت، انقلاب بیمه‌شده است.

فاضلیان با به کار بردن عبارت «عماران انقلاب» برای جانبازان بیان کرد: مسیر ایثارگری همواره باز است و انسان‌های وارسته همچون مدافعان حرم با اهدای ارزشمندترین دارایی خود، امنیت را برای ملت ایران به ارمغان می‌آورند.

وی جمهوری اسلامی ایران را الگویی بی‌بدیل در جهان دانست و متذکر شد: باید تلاش کنیم این الگو با عبور از تمایلات نفسانی و خدمات‌رسانی بیشتر به مردم جایگاه خود را در بین جهانیان مستحکم‌تر کند.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز اضافه کرد: دادگستری استان البرز در راستای اهداف متعالی نظام، قدم‌های مهمی برداشته است ولی همچنان با آنچه انتظار مردم و مطلوب دستگاه قضایی است فاصله‌داریم و امیدواریم بتوانیم با پیشبرد اهداف در نظر گرفته‌شده، دستگاه قضایی متناسب با شأن و منزلت مردم ایران اسلامی را ایجاد کنیم که لازمه آن فعالیت جهاد گونه است.

فاضلیان تصریح کرد: برای رسیدن به نتایج مطلوب همان‌گونه که شهدا، ایثارگران و جانبازان ارزشمندترین دارایی خود را فدا می‌کنند همه مسئولان و کارکنان باید باروحیه ایثارگری، شغل و فعالیت واگذارشده را بخشی از زندگی خود تلقی کنند تا به اهداف متعالی انقلاب برسیم.

وی در ادامه به خصوصیات حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و نام‌گذاری سالروز ولادت ایشان به نام روز جانباز اشاره کرد و گفت: بندگی، ولایتمداری، وفاداری به آرمان‌ها، سقا بودن، ادب، بصیرت، شناخت روشن از دین، علم‌آموزی و معرفت‌اندروزی بخشی از خصائل و ویژگی‌های برجسته آن حضرت بود که مسئولیت جانبازان سرافراز را در تأسی از ایشان سنگین‌تر می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز تصریح کرد:‌ نگاه و انتظار جامعه و نسل جوان از جانبازان به‌عنوان الگوی خودشان این است که ویژگی‌های حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام را بروز دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها