مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری همایش و مراسم تقدیر از مربیان عقیدتی و سیاسی، فرماندهان و مسئولین نمونه این تیپ در بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۴۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عباس توکلی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک فرا رسیدن این هفته، اظهار داشت: تمجید امام راحل(ره) از کتب شهید مطهری و شخصیت این مرد بزرگ جایگاه ایشان را به طور ویژه برای همگان مشخص کرده است.

وی با تاکید بر این که ما باید از کتب شهید مطهری در موضوعات مختلف به شکل بهتر و ویژه‌تری بهره‌برداری کنیم، افزود: باید جایگاه، مقام شهید مطهری و دستاوردهای ایشان به خصوص برای جوانان در قالب برگزاری همایش‌ها و جلسات مختلف پرداخته شود.

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید به این که همه ما مدیون شخصیت بزرگ شهید مطهری هستیم، افزود: علما، اساتید، دانشجویان و همه ما در تبیین شخصیت شهید مطهری باید تلاش کنیم.

توکلی بر برگزاری باشکوه برنامه‌های اجرایی در هفته عقیدتی سیاسی در تیپ و گردان‌های امام حسین(ع) در سطح استان بوشهر تاکید کرد و گفت: برنامه‌های این هفته از هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان این که مراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی را در تیپ با قرائت زیارت پر فیض عاشورا در گلزار شهید گمنام برگزار خواهیم کرد، ادامه داد:  روز دوم و سوم هفته عقیدتی سیاسی یکشنبه و دوشنبه نهم و دهم اردیبهشت‌ماه با حضور کارکنان گردان‌های شهر اهرم و برازجان به دیدار ائمه جمعه این دو شهر خواهیم رفت.

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری همایش و مراسم تقدیر از مربیان عقیدتی و سیاسی، فرماندهان و مسئولین نمونه  این تیپ در بوشهر روز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه ساعت 11 صبح در نمازخانه این تیپ خبر داد.

توکلی ادامه داد: برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزارهای آموزشی، محفل انس با قرآن کریم، غبار روبی گلزار شهید مدافع حرم و تکریم از خانواده شهید مدافع حرم استان بوشهر از دیگر برنامه‌های این هفته در تیپ امام صادق(ع) بوشهر است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات