معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی خبر داد

برگزاری برنامه‌های ویژه هفته جوان در استان مرکزی

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی از برگزاری برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی و هنری ویژه هفته جوان در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۴۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

مرتضی امیدی معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ گفت: به مناسبت هفته جوان برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی و هنری در استان مرکزی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حضرت علی اکبر(ع) دارای شخصیت بالای معنوی و اخلاقی است و از جهت سیرت و خلق و خوی، شبیه ترین مردم به پیامبر اکرم(ص) بود، افزود: امسال نیز بنا به پیش بینی های صورت گرفته از روز8 تا 14 اردیبهشت ماه هفته گرامیداشت جوان در پیش رو است و اقدامات اجرایی برای این ایام طراحی شده تا این هفته در شأن جوانان استان مرکزی برگزار شود.

امیدی تصریح کرد: هدف از برگزاری هفته جوان را معرفی جوان شایسته طراز اول اسلام با توجه به ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر(ع) دانست و گفت: تقویت امید، نشاط ایمان و خودباوری، عفت، هویت، حیا و غیرت جوان مسلمان ایرانی، معرفی شخصیت های متعالی و ارائه الگوهای شایسته برای جوان امروز، اهتمام به ترویج و تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری در حوزه جوانان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جوانان از دیگر اهداف این برنامه است.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی این روز به عنوان روز جوان باید در دستور کار قرار گیرد و خوشبختانه این امر بعد از چند سال به صورت ویژه جا افتاده و معرفی دستاوردها و برنامه های امور جوانان و برترین های جوانان باید مد نظر قرار گیرد.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) بیان داشت : تقدیر از جوانان نمونه و نخبه در حوزه‌های علمی و دانشگاهی، ورزشی، مخترع و مبتکر، فعال قرآنی، سرباز جوان نمونه، طلبه جوان نمونه، ورزشکار جوان نمونه از رئوس فعالیت های این جشنواره است .

ارسال نظرات