فر مانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس:

سپاه یک سازمان مردمی و بر گرفته از مکتب قرآن است

فر مانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس، گفت:سپاه یک سازمان مردمی و بر گرفته از مکتب قرآن است.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۴۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ اباذر سالاری فر مانده سپاه ناحیه بندرعباس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بالاخص روز پاسدار و تقارن این ایام با دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه ، گفت: تشکیل سپاه که به فرمان امام راحل در چنین روزی در سال 1358یعنی در همان ابتدای انقلاب به طور رسمی کار خودش را اغاز کرد در واقع یک سازمان مردمی ،که دارای خصوصیات شاخص اسلام وانقلاب بود .

فر مانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس در گفتگو با خبر گزاری بسیج هرمزگان افزود : سپاه برگرفته از مکتب قرآن و روحیات سلحشوری ایثار گری و برگرفته از فرهنگ ضدیت با شیطان بوجود آمد . و برای ما یک توفیقی است که به عنوان یک پاسدار کوچک افتخار پوشیدن این لباس مقدس را داشته باشیم .

سرهنگ سالاری با اشاره به فعالیت سپاه اظهار داشت : سپاه از همان ا ول پیدایش خود در عرصه های مختلف نقش افرین بوده است.نقش افرینی سپاه و به تبع ان بسیج در شکل گیری انقلاب اسلامی و سر و سامان دادن به امور امنیت نظم اسایش و ارامش و کمک رسانی در عرصه های مختلف از همان ابتدای پیدایشش منشا خیرات و برکات بود تا این که بعد از مدتی شاهد تهاجم رژیم بعثی عراق به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودیم . انجا بود که سپاه به عنوان یک بازوی توانمند ولایت در عرصه نظامی ورود پیدا کرد و نقش افرین بود.

فر مانده سپاه ناحیه بندرعباس تاکید کرد: اقدامات در خور شانی که سپاه در دفاع مقدس انجام داد برهیچ کسی پوشیده نیست .هرچند که ما نیروها ی مخلص و مومن در 8سال دفاع مقدس به ظاهر از دست دادیم و به درجه رفیع شهادت رسیدند که باعث حرکات سپاه پررنگ تر شود و با قوه بیشتری به مسیر خودش ادامه بده و الحمدلله این مجموع نوپا و بدون تجهیزات توانست یک کارایی را در دفاع مقدس از روی تقوا و شهادت طلبی و ایثار انجام دهند که خیلی ها انگشت در دهان ماندند.

وی گفت: سپاه بعد از 8سال جنگ تحمیلی هم در عرصه های خدمت رسانی به مردم در قالب قرار گاه های خاتم و سازندگی هم از مرزهای زمینی ما حراست می کرد و. امروزه به عنوان حافظ مزرهای عقیدتی ما هم هست و خواهد بود.

 

ارسال نظرات