خبرهای داغ:
رادیو قزوین افتخار توانمندی های بومی در تولید کالای باکیفیت ایرانی را در برنامه «ایران ساخت» بیان می کند.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۵۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: این برنامه با هدف ترغیب و تشویق مردم به خرید و مصرف کالای ایرانی، تحقق شعار سال در استان، تقویت روحیه استقلال اقتصادی و خود باوری، ترغیب جوانان به خلاقیت و خود اتکایی، تبیین مزایای اقتصاد درون زا بر اقتصاد وابسته، تشویق فعالان بخش صنعت، کشاورزی و تجارت به توسعه ی فعالیت های خود و همچنین تبیین توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی استان از رادیو قزوین پخش می شود.
اکبری افزود: رویکرد این برنامه در راستای بومی سازی صنایع و تجهیزات صنعتی در استان، رفع وابستگی فنی و علمی، استفاده از پتانسیل داخلی در رونق اقتصادی است.
وی بیان داشت: برنامه ی رادیویی «ایران ساخت» بصورت گزارش محور تهیه وتولید می شود که در خلال گزارش با دستگاه هایی همچون سازمان صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی و دستگاه های مرتبط با حوزه ی تولید و همچنین فعالان بخش صنعت، تولید، کشاورزی و تجارت گفتگو می شود تا نیازها و مشکلات فعالان این حوزه ها در رسانه منعکس شود.
برنامه رادیویی «ایران ساخت» به تهیه کنندگی مرتضی نورزی زاده دوشنبه هر هفته به مدت 30 دقیقه ازساعت 12:05 از شبکه ی استانی صدای مرکز قزوین پخش می شود.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها