در مانورهای تعمیرات جهادی که توسط شرکت توزیع غرب مازندران برگزار شد تعداد 676 زون کاری در65 نقطه در حوزه‌های اصلاح و بهینه سازی رابط‌های ورودی و خروجی قطع کننده‌ها و توقف‌های خط20 کیلوولت با سیم روکش‌دار، تعویض مقره و براکت، نصب اسپیسر، شاخه‌زنی، تعمیرات ترانس و تنظیم فلش سیم و... رفع عیب شده است.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۷۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کیوان فرح‌زاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجارب حاصل از تأمین برق مطمئن در زمان وقوع حوادث سبب افزایش روز افزون اهمیت موضوع برنامه‌ریزی‌های پیشگیرانه و تمرین وظایف محوله در شرایط اضطراری برای بهنگام‌سازی ظرفیت‌های مدیریت بحران و افزایش توان آمادگی و مقابله شده است.

وی افزود: به همین منظور در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در امر اقتصاد مقاومتی، در سال 96 به میزان 152 کیلومتر اصلاح شبکه با 307 اکیپ عملیاتی و بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار و هزار و 230 نفر از همکاران اجرایی در قالب مانور تعمیرات جهادی محقق شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز در تشریح اجرای این سیاست‌ها گفت: با توجه به اصول حاکم در مدیریت بحران، تعمیرات پیشگیرانه با رویکرد مقوله پدافند غیرعامل موجب افزایش پایداری شبکه و کاهش پیامدهای بحران شده و امکان بازسازی مناطق آسیب دیده را با کمترین هزینه فراهم می‌کند.

ابراهیم قلی‌نژاد تصریح کرد: در مانورهای تعمیرات جهادی که توسط شرکت توزیع غرب مازندران برگزار شد تعداد 676 زون کاری در65 نقطه در حوزه‌های اصلاح و بهینه سازی رابط‌های ورودی و خروجی قطع کننده‌ها و توقف‌های خط20 کیلوولت با سیم روکش‌دار، تعویض مقره و براکت، نصب اسپیسر، شاخه‌زنی، تعمیرات ترانس و تنظیم فلش سیم و...  رفع عیب شده است.

علیرضا آزادبر رئیس دفتر پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز به دستاوردهای برگزاری مانورهای جهادی تعمیرات خطوط شبکه در سال 96، گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در امر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش خاموشی‌های ناخواسته، کاهش هزینه‌های جاری شرکت، جلب رضایت مشترکان، آمادگی در صورت بروز بحران‌های مختلف، همدلی و همراهی همکاران و پیمانکاران در کار گروهی بوده است.

 با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته اجرای مانورهای جهادی تعمیرات بر روی خطوط برق غرب مازندران در سال 97 نیز ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها