خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج شهرستان گنبدکاووس به عنوان دفتر معین شرق گلستان با حضور فرمانده بسیج دانشجویی گلستان و تعدادی از مسئولین شهرستان و دانشگاهها در سالن دانشگاه دولتی گنبد، تکریم و معارفه شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۷۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مسئول بسیج دانشجویی گنبدکاووس در حاشیه این مراسم با اشاره به بخشی از عملکرد بسیج دانشجویی شهرستان در مدت مسئولیت وی به خبرنگاران گفت: مهمترین عامل که توانستیم در راستای ماموریت های محوله سازمان توفیقاتی داشته باشیم همدلی و همراهی مسئولین گنبد، روسای دانشگاهها و دانشجویان بسیجی است.

رضا ممشلی با تاکید بر این مسئله که سعی شده در مدت مسئولیت، روحیه جهادی با محوریت فعالیت های علمی، فرهنگی و سیاسی در عمل نمود داشته باشد نه تنها در حرف و به عنوان شعار اذعان کرد: در این مدت فعالیت های بسیج دانشجویی همواره و هر سال با اردوهای جهادی در تعطیلات نوروز آغاز شد و پایان سال نیز با تبرک به اردوهای راهیان نور و تجدید میثاق با شهدا به پایان رسیده است.

وی اعزام بیش از 300 دانشجوی بسیجی به 20 روستای محروم در جریان اردوهای جهادی هر ساله، اعزام بین 450 تا 500 دانشجو به راهیان نور در هر سال از شرق گلستان با محوریت دفتر گنبد، دبیری کمیته دانشجویی ایام الله 9 دی و 22 بهمن و اعزام دانشجویان به دوره های بصیرتی و معرفتی طرح ولایت استانی و کشوری و طرح طلیعه حکمت (سیر مطالعاتی آثار شهید مرتضی مطهری) را بخشی از عملکرد دفتر بسیج دانشجویی شرق استان عنوان کرد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی گنبدکاووس تشییع ، وداع و تدفین شهدای گمنام دانشگاه گنبد و کسب مقام برتر کمیته دانشجویی گنبدکاووس کنگره 4 هزار شهید استان گلستان در استان را که با همکاری خوب دانشگاهها به ویژه رئیس دانشگاه گنبدکاووس انجام شد را از بزرگترین توفیقات در مدت حضور در گنبدکاووس دانست.

رضا ممشلی که همواره در اردوهای جهادی شهرستان به عنوان پیش غراول دانشجویان، حضور فعال در اردوهای جهادی داشت ، سکان این مسئولیت خطیر را به "محسن صبوری" مسئولیت دفتر بسیج دانشجویی مینودشت را برعهده داشت، واگذار کرد/قابوس نامه

جهت مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید:

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها