خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: درحال حاضر بیش از 378 هزار خانوار شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۸۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل این شرکت با بیان مطلب فوق افزود: از 378 هزار خانواری که در استان قزوین از گاز طبیعی استفاده می کنند 296 هزار خانوار شهری و 82 هزار خانوار روستایی هستند. وی تعداد خانوارهایی را که در سال گذشته به شبکه سراسری گاز متصل شدند 19 هزار و 606 خانوار اعلام کرد که در مقایسه با سال 1395 ، 21 درصد افزایش داشته است.
بوشهری در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص گازرسانی به روستاها در سال جاری گفت: با اتمام عملیات گازرسانی به 60 روستا تا پایان امسال، 3 هزار خانوار روستایی دیگر تحت پوشش گاز قرار می گیرند که بدین ترتیب میزان بهره مندی خانوارهای روستایی استان به 85 درصد ی خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه سال گذشته سال خوبی در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوده است به گونه ای که با رسیدن گاز به سه شهر معلم کلایه ، رازمیان و سیردان پرونده گازرسانی به شهرهای استان بسته شد و هم اکنون تمامی خانوارهای شهری استان از نعمت گاز بهره مند هستند.
1001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها