خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

مدیریت مصرف گاز طبیعی مهم ترین لازمه حمایت از صنعت و تولید است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: مدیریت مصرف گاز طبیعی توسط مشترکین مهم ترین لازمه حمایت از صنعت و تولید است.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۸۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی رکت گاز استان، سیدرضا رهنمای توحیدی افزود: هم اکنون مشترکین خانگی گاز طبیعی با تعدادی بالغ بر یک میلیون و 346 هزار و 132 مشترک، بیشترین سهم مصارف گاز در استان را به خود اختصاص داده است که همین امر اهمیت مدیریت مصرف توسط این بخش مهم مصرف کننده را  جهت حفظ سرمایه ملی دوچندان می کند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مصارف گاز توسط مشترکین خانگی چندین برابر استانداردهای جهانی بوده و بیشترین پرت را به همراه دارد، بیان کرد: استفاده از گاز طبیعی به عنوان خوراک محصولات با ارزش افزوده، ایجاد تنوع در سبد انرژی صنایع و تغییر الگوهای مصرفی در صنایع عمده، علاوه بر افزایش تولیدات و درآمد ملی، متضمن امنیت پایدار انرژی در صنایع بوده و به صیانت هرچه بیشتر از این منابع و سرمایه های ملی و بخصوص گاز طبیعی بعنوان منبعی استراتژیک منجر خواهد شد .

توحیدی اضافه کرد: در سال گذشته بخش خانگی استان مصرفی معادل 2.342.356.985 مترمکعب در ساعت  داشته است که این رقم معادل 31 درصد کل مصارف گاز در استان می باشد.                    

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: استفاده از تجهیزات و لوازم گازسوز استاندارد علاوه بر رعایت الگوی مصرف منجر به استفاده از گاز طبیعی به عنوان منبعی برای افزایش تولیدات و درآمد سرانه آحاد مردم شریف استان در چرخه کار و تولید خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها