سرهنگ کریم چشک فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش به همراه مسئول عقیدتی و جمعی از فرمانده این تیپ امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) با سردار پاسدار جلیل بابازده قانع فرمانده سپاه استان اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۹۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

دیدار صمیمانه فرمانده تیپ ۴۰ متحرک حجومی ارتش با فرمانده سپاه استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ کریم چشک فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش به همراه مسئول عقدیتی و جمعی از فرمانده این تیپ صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) با سردار پاسدار جلیل بابازده قانع فرمانده سپاه استان اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

اتحاد و همدلی ارتش و سپاه و بودن کنار هم یک نقطه نا امیدی برای دشمن ایجاد می‌کند

 سردار پاسدار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل این دیدار گفت: اتحاد و همدلی ارتش و سپاه و بودن کنار هم یک نقطه نا امیدی برای دشمن ایجاد می‌کند و تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها را به هم می‌زند.

وی ادامه داد: همبستگی ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسانی که چشم دیدن وحدت ارتش و سپاه را ندارند و به دنبال ایجاد رخنه میان این دو نیروی مقدس نظام هستند این را بدانند ارتش و سپاه برای پیشبرد اهداف نظام و نابودی دشمنان اسلام و کشور تا پای جای در کنار هم خواهند بود.

بابازاده بیان کرد: ارتش معظم در طول دوران ۸ سال دفاع مقدس همچون کوه‌های با صلابت مقتدرانه مقابل جنگ ظالمانه عراق و دشمنان ایستادگی کردند و امروز ما باید قدردان تلاش‌های این نیرو‌های عزیز باشیم.

وی از تلاش‌های فرماندهی تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی برای تلاش‌های و فعالیت‌ها به جهت ارتقاء برنامه‌ها و فعالیت‌های تیپ ۴۰ ارتش در اردبیل قدردانی کرد.

دیدار صمیمانه فرمانده تیپ ۴۰ متحرک حجومی ارتش با فرمانده سپاه استان اردبیل

وحدت ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتقادی قلبی در بین نیرو‌های مسلح ایران است

سرهنگ کریم چشک فرمانده تیپ ۴۰ متحرک حجومی ارتش در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: تقارن روز ارتش، روز پاسدار و تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی و اعیاد شعبانیه اتفاق بسیار مهم و بسیار پر برکت است.

چشک گفت: وحدت، همکاری و ارتباط سپاه پاسدارن و ارتش در استان اردبیل و کشور بسیار عمیق است و این همان وحدت بین نیرو‌های مسلح می‌باشد که خاری در چشم دشمنان قسم خورده میهن اسلامی می‌باشد و این امر شکست دشمنان را به دنبال دارد و بین ارتش و سپاه جز برداری و وحدت چیز دیگری و جود ندارد.

وی ادامه داد: وحدت ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعتقادی قلبی در بین نیرو‌های مسلح ایران و بیم دهنده برای دشمن و شادی آور و شور آفرین برای ملت عزیزمان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های نیرو‌های مسلح ولایت فقیه است گفت:ارتش و سپاه مطیع امر رهبری و لایت هستند و همه ما افتخار این را داریم که سرباز ولایت و رهبری و خادم ملت عزیز هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار