خبرهای داغ:
مراسم جشن اعیاد شعبانیه با استقبال بي نظير و پر شور خانواده هاي پاسداردر حسينيه شهداي گمنام ستاد سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۱۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اين مراسم كه هر سال همزمان جشن های و اعیاد شعبانیه مقارن ميگردد؛ نيرو هاي تيپ12 به همراه خانواده هايشان در اين مراسم شركت ميكنند ،امسال نيز مانند ساليان پيش با فرا رسيدن ايام شعبانيه و جشن هاي ولادت ائمه در اين ماه مراسم باشكوهي برگزار گرديد.

 حجت الاسلام والمسلمين صميمي مسئول نمايندگي در تيپ12 در اين مراسم با اشاره به مناسبت هاي پرخيرو بركت اين ماه گفت:خداراشاكريم در نظامي زندگي ميكنيم كه حب اهل بيت(ع) در جاي جاي آن موج ميزند.

وي تصريح كرد: ولادت امام حسين و نام مبارك ايشان بهترين و فرخنده ترين  ناميست كه ميتوان براي روز پاسدار و قدر داني از تلاش مجاهدان راه حق متصور بود .

مسئول نمايندگي در تيپ12 با بيان فرازهايي از دعاي شعبانيه از بركات اين ماه گفتند .

وی نقش بي بديل خانواده ها را در حمايت از پايوران در دفاع از ارزشها و دفاع از حريم ولايت وجبهه مقاومت ستودني خواندند وتأكيد كردند بايد اين روند با تربيت فرزندان انقلابي ادامه داشته باشد ومواظب باشيم كه دشمن در تلاش است تا با تغيير مطالبات والقاء بي دردي ما را از اين روحيه به دور نگه دارد.

 اين مراسم  با استقبال بي نظير و پر شور خانواده هاي پاسداردر حسينيه شهداي گمنام ستاد سپاه استان برگزار گرديد.

 در اين آيين حجت الاسلام والمسلمين عبدوس با اشاره به نعمت انقلاب امام و رهبري خاطر نشان كرد خداوند متعال حجت را بر ما تمام كرده بدين سان كه دين مارا اسلام قرار داد قلب مارا عاشق اهل بيت(ع) و راه مارا راه ولايت.

وي تصريح كرد: براي قدر داني از اين همه نعمت بايستي آنچنان كه در شآن يك مسلمان شيعه هست رفتار نمود.

 این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به تلاش هاي دشمن براي تخريب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گفت متاسفانه در سال هاي اخير علي رقم تاكيدات مكرر مقام عظماي ولايت در مورد تهاجم فرهنگي و شبيه خون فرهنگي برنامه اي مستدل و قوي براي رويارويي با دشمن ايجاد نكرديم البته بايد گفت بعضي از ارگانها ها مثل سپاه و نيرو هاي مسلح به سهم خود توفيقات زيادي در تامين امنيت كشور داشتند اگرهمين نمونه تلاش را در ديگر قسمت هاي مديريتي داشتيم بي شك امروز شاهده اين همه نابساماني در وضعيت اجتماعي و اقتصادي و ديكر عرصه ها نبوديم.

وی افزود: بي شك سپاه يكي از مهم ترين اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است كه توانسته با مديريت جادي نتنها امنيت كشو حتي در ترسيم راهبرد امنيتي منطقه و جهان نقش بي بديلي را ايفا نمايد همه ي اين توفيقات در سايه ي توجه به امر ولي و همچنين لحاظ دستورات دين در اجراي جهادي برنامه هاست.

 ايشان همچنين از برنامه هاي دشمنان براي نسل هاي جوان پرده برداشته و خاطر نشان كرد: امروز فضاي مجازي نتنها يك فرصت بلكه تهديدي بزرگ براي جامعه به هم تنيده ي ايرانيست دشمنان براي از بين بردن اين اتحاد و هم بستگي سنتي در ايران تمام سرمايه ها وانر‍‍ژي خود را بسيج كرده اند اگر نبود نعمت ولايت و حب اهل بيت كه همه ي ما ايرانيان را مجذوب خود كرده است بسيار مشكلات و گرفتاري ها بود كه گريبان مارا ميگرفت

فرمانده تيپ12 احمد برسلاني نیز در حاشيه اين مراسم ضمن قدر داني از تلاش هاي صورت گرفته در اين ايام پرداختن به امر خانواده هاي پاسدار و ايجاد شادي و نشاط ،شورو انگيزه و همچنين اميد در دل ايشان را موجب بالا بردن توان روحي نيروهاي اين يگان برشمرد.

وی اين دست برنامه ها را جبران قسمت كوچكي از مجاهدت خانواده هاي پاسداران در راه حفظ  شعائر اسلام و انقلاب برشمرد .

دراين مراسم ضمن برگزاري مسابقات فرهنگي با اهداء جوايز به نفرات برتر و همچنين تقديم هدايايي به كليه خانواده ها از تلاش هاي همسران و فرزندان پاسدار در صيانت از كانون خانواده قدرداني شد. 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها