مسئول دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: جانبازان و ایثارگران یادآور استقلال، ایثار، استقامت در برابر دشمنان و ارزش‌های دینی هستند.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۲۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

جانبازان یادآور استقامت کشور در برابر دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی در مراسم تجلیل از جانبازان دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران یادآور استقلال، ایثار، استقامت و ارزش‌های دینی هستند و باید تلاش کنیم تا تکریم این قشر مورد توجه جدی قرار گرفته و در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ نظامی نیست بلکه جنگ، جنگ نرم است، افزود: انقلاب اسلامی نهالی است که هجمه‌های بسیاری برای خشکاندن آن وجود دارد و برای تشکیل تمدن اسلامی راه بسیاری وجود دارد تا انقلاب اسلامی به ثمر برسد.

مسئول دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با تاکید بر ضرورت ارزش‌گذاری به جانبازان در دانشگاه‌ها بیان کرد: توقع داریم یادمان شهدای دانشگاه به مرکز ترویج فرهنگ شهدا در استان تبدیل شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه ما باید فرهنگ شهدا را زنده نگه داریم، تصریح کرد: رئیس و مسئولان دانشگاه از برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، راهیان نور و برنامه‌های مرتبط با بزرگداشت شهدا حمایت ویژه دارند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این برنامه اظهار کرد: برنامه‌های دانشگاه محقق اردبیلی در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، احترام به شهدا و جانبازان بوده است.

گودرز صادقی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر چندین دوره کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه برگزار شده است، افزود: این دانشگاه در زمینه راهیان نور فعالیت خوبی داشته است به طوری که برای دو سال پیاپی مقام برتر کشوری را کسب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی دانشگاه مورد تقدیر مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا واقع شده است، گفت: امیدواریم با تداوم برنامه‌های کیفی و مناسب در صراط مستقیم پایدار باشیم و با قدرت و توان فعالیت‌های خود را انجام دهیم.

ارسال نظرات