در مراسم تجلیل از مجاهدت های سردار «فضلی» صورت گرفت
سند ملی راهیان نور صبح امروز با حضور جمعی از مقامات عالی‌رتبه نظامی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۷۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در حاشیه مراسم تجلیل از یک دهه تلاش و مجاهدت سردار «فضلی» در راستای ترویج و گسترش راهیان نور از «سند ملی راهیان نور» رونمایی شد.

این سند با حضور سرلشکر محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار محسن رفیق‌دوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس، سردار مرتضی قربانی از فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و سردار فروتن رئیس دفتر سرلشکر باقری رونمایی شد.

سند ملی راهیان نور تعیین کننده چشم‌انداز، راهبردها و سیاست‌های کلی و اجرایی راهیان نور است که نقش دستگاه‌ها برای پشتیبانی از این حرکت عظیم فرهنگی را هم مشخص می‌سازد.

همچنین این سند نقش مهمی در توسعه کمی و کیفی راهیان نور دارد.

سردار ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در این رابطه گفت: این سند با بهره‌گیری از تجربه چندساله مجریان و متخصصان فنی راهیان نور و فرماندهان عالی نیروهای مسلح و با توجه به ظرفیت‌های امکاناتی و انسانی تهیه شده است.

وی افزود: این سند پس از تهیه، ابتدا در شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سپس در هیات امنای بنیاد به تصویب رسید و توسط سرلشکر باقری به متولیان ابلاغ خواهد شد.

در این مراسم سردار ادیبی همچنین متن لوح تقدیر سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از سردار فضلی را قرائت کرد و در پایان نیز از تلاش‌های سردار علی فضلی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات