مسئول بسیج کارگری آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج:

حمایت از کار ایرانی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی است

مسئول بسیج کارگری آذربایجان شرقی گفت: حمایت از کالای ایرانی به معنی حمایت از کار ایرانی و حمایت از سرمایه ایرانی است.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۹۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

جواد عقلمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: حمایت از کالای ایرانی در حقیقت از دسترنج کارگر ایرانی و همینطور از ایجاد شغل جدید، سرمایه صاحبان مشاغل و سرمایه ایرانی است.

وی ادامه داد: آن چه که امسال بیشتر اهمیت دارد و رهبر فرزانه انقلاب نیز بدان اشاره کردند این است که حمایت از کالای ایرانی مربوط به دولت یا ارگان ها و سازمان‌ها نمی‌شود بلکه همه باید در این موضوع تلاش کنیم و بسیج کارگری نیز در جایگاه خود به اشاعه این تفکر در بین آحاد مردم و شناساندن کالاهای ایرانی خواهد کرد.

عقلمند اضافه کرد: انقلاب و کشور ما امروز مورد یک هجوم تمام عیار اقتصادی است و با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در چند ساله اخیر به خوبی می‌توانیم به این موضوع پی ببریم که شعارهای سال عمدتاً بر محور کار و اقتصاد بوده‌اند و لزوم جهاد همه جانبه اقتصادی را به ما گوشزد کرده‌اند.

مسئول بسیج کارگری تاکید کرد: دوستداران انقلاب و کشور باید احساس در معرکه بودن و درگیر بودن با دشمن را در خودشان تقویت کنند تا ان‌شاء‌الله بتوانیم با سربلندی از این امتحان هم همچون امتحانات دوران دفاع مقدس و ... بیرون بیاییم.

عقلمند در بخش دیگر صحبت های خود به برنامه های هفته بسیج کارگری نسز اشاره و بیان کرد: برای هفته بسیج کارگری بیش از 40عنوان برنامه متنوع  تدارک دیده شده است که در مرکز استان و شهرستان ها اجرا خواهد شد.

وی برگزاری نشست صمیمی مدیران عامل کارخانجات و فعالات اقتصادی استان با فرمانده سپاه عاشورا، یادواره شهدای کارگری و بزرگداشت روز قشر کارگری، حضور کارگران در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای انقلاب، برگزاری دومین دوره مسابقات پینت بال کارگران بسیجی استان و یادبود حمایت از کالای ایرانی را از جمله برنامه های بسیج کارگری در هفته کار و کارگر 97 عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار