مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء به همراه مسئول بسیج طلاب با مدیر حوزه علمیه خواهران استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۱۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام حیدری زاد بعنوان مدیر حوزه علمیه خواهران استان گفت: حجت الاسلام حیدری زاد  علاوه بر شخصیت علمی دارای سوابق انقلابی و جهادی بوده لذا حضور ایشان برکات زیادی در تربیت و انگیزه دهی به طلاب جوان در حوزه های علمیه استان خواهد داشت.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی تربیت طلاب و روحانیون در طراز انقلاب را از ضروریات جامعه دانست و گفت: با توجه به اهمیت موضوع سپاه شهداء و بخصوص بسیج طلاب استان از همه ظرفیت های موجود برای همکاری مشترک استفاده می نمایند و لازم است در این راستا جلسات متعددی برگزار و هماهنگی های لازم بعمل آید.

در ادامه دیدار حجت الاسلام حیدری زاد تاکید کرد: ظرفیت بالای بسیج طلاب می تواند در پیاده سازی فرهنگ انقلابی در حوزه های علمیه موثر باشد و حوزه های علمیه خواهران استان از این ظرفیت در ارتقاء سطح آگاهی و تربیتی طلاب استفاده خواهند نمود.

حجت الاسلام حیدری زاد جانباز دفاع مقدس بوده و نزدیک به ۲۰ سال امام جمعه نقده بود و با حکم مدیر حوزه های علمیه به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی منصوب گردیده است.

ارسال نظرات