خوشنام در مراسم جشن خانواده‌های پاسدار سپاه ناحیه بهاباد:

پاسداران اسلام حافظ و نگهبان دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مراسم جشن با شکوهی از سوی حوزه علمیه خواهران بهاباد با حضور پاسداران و خانواده هایشان در محل حوزه علمیه خواهران بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۲۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام محمد صادق خوشنام مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با تبریک اعیاد شعبانیه روز پاسدار وولادت با سعادت حضرت امام حسین و ابوالفضل العباس و امام سجاد و سالروز تاسیس سپاه پاسداران را گرامی داشت وبا اشاره به نقش بی بدیل پاسداران در نظام جمهوری اسلامی گفت:امروز در نظام جمهوری اسلامی پاسدران ما همان نقشی را ایفا می‌کنند که ابا عبدالله (ع) در حفاظت و حراست از دین خدا ایفا نمودند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد با بیان اینکه پاسداری شغل مقدسی است وهمسر یک پاسدار باید محرم اسرار همسر خود باشد گفت:در نظام همسری اسرار باید حفظ شودواگر اسرار حفظ نشود آرام آرام به یکدیگر ضربه می‌زنند.
این مقام مسئول به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام راحل ره اشاره کرد و با گرامی داشت این روز و با بیان اینکه سپاه پاسداران ذوالفقار علی زمان است و هر جا لازم باشد بر فرق دشمن فرود خواهد آمدافزود: سپاه در کنار سایر نیرو‌های مسلح در راستای ارتقای آمادگی و توانمندی دفاعی کشور لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد و امروز بحمدالله این نهاد مقدس در اوج اقتدار در تمامی عرصه‌ها به دژ مستحکم و نفوذناپذیر ملت ایران تبدیل‌شده است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد گفت: پاسداران اسلام حافظ و نگهبان دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
حجت الاسلام خوشنام تصریح کرد: پاسداران جان‌برکف انقلاب اسلامی از ابتدای تأسیس نهاد مقدس سپاه، در سایه ولایت‌مداری محض و اطاعت همه‌جانبه از، ولی فقیه زمان، با باور مؤمنانه به وعده‌های الهی درعرصه‌های متفاوت، حضوری مقتدرانه داشته‌اند و حاصل این حضور پربرکت، امنیت، اقتدار و عزت روزافزونی است که ایران اسلامی از آن برخوردار است.
مولودی خوانی و اجرای مسابقه و اهدای جوائز ازدیگر برنامه‌های این مراسم بود. این مراسم با همکاری حوزه خواهران حضرت خدیجه و پایگاه بسیج طلاب این حوزه برگزارشد.

ارسال نظرات