خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

اهمیت بسیج در شرایط امروزی کمتر از اهمیت بسیج در دوران دفاع مقدس نیست/ سپاه هر کجا عرصه خدمت به مردم باشد حضور خواهد داشت

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه اهمیت بسیج در شرایط امروزی کمتر از اهمیت بسیج در دوران دفاع مقدس نیست، گفت: امروز هم تنها تشکیلاتی که می تواند انقلاب اسلامی را از بحران ها و فتنه های گوناگون به سلامت عبور دهد بسیج است.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۳۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) سپاهانشهر با اشاره به اهمیت و نقش بسیج در اوضاع کنونی گفت: بسیج بزرگترین سازمان مردمی در سطح دنیاست و هیچ تشکیلات مردمی به وسعت بسیج وجود ندارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: این شجره طیبه الهی توانست در برهه‌های گوناگون سال‌های اول انقلاب کارآمدی خود را به اثبات برساند.

وی با اشاره به حضورپرشور و تاثیر گذار بسیجیان دردفاع مقدس اظهار کرد: از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان بیش از ۱۳ هزار شهید، بسیجی هستند و چهار هزار و ۷۰۰ شهید پاسدار هم در کسوت بسیجی پاسدار شده بودند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در کجا دنیا جنگی به چنین وسعت اتفاق می‌افتد و مردم به نقش آفرینان اصلی و خط شکنان جبهه‌های آن تبدیل می‌شوند؟

سلیمانی ادامه داد: امروز هم تنها تشکیلاتی که می‌تواند انقلاب اسلامی را از بحران‌ها و فتنه‌های گوناگون به سلامت عبور دهد مردم هستند؛ بسیج، تشکیلات مردمی در خدمت انقلاب اسلامی است و حضرت آقا از این جهت فرمود: ه اند بسیج لشکر انقلاب است.

وی تاکید کرد: این که می‌بینید بسیج و سپاه امروز مورد دشمنی‌های دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته اند به خاطر اهمیت این نهاد انقلابی است.

سلیمانی گفت: این سپاه است که پای تحقق بسیج و ماموریت بسیج ایستاده است؛ بسیج را نمی‌شود از سپاه گرفت و سپاه تولد یافته بسیج است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه اهمیت بسیج در شرایط امروزی کمتر از اهمیت بسیج در دوران دفاع مقدس نیست، گفت: امروز سپاه در حد گسترده تخریب می‌شود و این تخریب‌ها به این دلیل است که سپاهی که از دل بسیج بیرون آمده پای بسیج و پاسداری از انقلاب ایستاده است و قرار نیست صحنه را ترک کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: سپاه هر کجا عرصه خدمتی باشد حضور خواهد داشت و هر سازمانی در ماموریت‌های خود نظیر تامین امنیت مرزها، امنیت شهرها، بیابان زدایی، سازندگی و .. نیاز به کمک داشته باشد سپاه کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ورزشی در استان اصفهان خاطر نشان کرد: سپاه برای افزایش سرانه ورزشی مردم و بدون هیچ چشمداشت اقتصادی، ۲۰۰ سالن ورزشی در استان ساخته است و همه مردم می‌توانند از طریق پایگاه‌ها از این خدمات استفاده کنند.

فرمانده سپاه استان اصفهان اظهار کرد: برخی با تهمت و حرف‌های کنایه آمیز و دو پهلو می‌خواهند سپاه را مرعوب کنند تا این تشکیلات مردمی دچار فروپاشی شود، اما این خیال خام را در خواب باید ببینند.

وی با اشاره به سخن حضرت آقا در این باره که «اهداف ثابت هستنداما روش‌ها تغییر می‌کند» ابراز کرد: ما باید در روش‌های جذب، خدمت رسانی و خدمت گزاری به سمت نو آوری و خلاقیت برویم و از روش‌های قدیمی خارج شویم و در چارچوب ارزش‌های اسلامی، در برنامه ریزی‌های بسیج به ذائقه مردم بیشتر توجه داشته باشیم.

سلیمانی در پایان گفت: مهمترین اولویت برنامه‌های بسیج جوان‌ها و دانش آموزان هستند و در سال جاری برنامه‌های ویژه‌ای برای این قشر تدارک دیده شده است.

گفتنی است حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) سپاهان شهر با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)، فرمانده و پایوران ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، امام جمعه شهر سپاهان شهر، اقشار مختلف مردم و بسیجیان در دهکده مقاومت سپاهان شهر افتتاح شد.
ارسال نظرات