بیانیه هیئت‌های مذهبی دورود در محکومیت خبرنگار توهین‌کننده به ائمه معصومین

در پی توهین خبرنگار مرتد به امام رضا (ع)، هیئت‌های مذهبی در بیانیه‌ای مشترک ضمن محکوم کردن توهین‌های صورت گرفته خواستار برخورد شدید با وی شدند.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۳۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی توهین خبرنگار مرتد به امام رضا (ع)، هیئت‌های مذهبی در بیانیه‌ای مشترک ضمن محکوم کردن توهین‌های صورت گرفته خواستار برخورد شدید با وی شدند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

السلام علیک یا ابا الحسن یا علی بن موسی‌الرضا روحی و ارواح العالمین لک الفدا

هردم از این باغ بری میرسد
نغزتر از نغزتری میرسد

توهین بی‌شرمانه شخصی که خود را خبرنگار می‌داند، به ساحت مقدس امام هشتم آقا علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بسیار سنگین و تأسف‌بار بود آن‌هم در مملکت شیعی و اسلامی ایران این اقدام بی‌شرمانه از طرف جبهه انقلابی و مذهبی به‌شدت محکوم، و از مسئولین و قوه قضائیه انتظار و درخواست داریم که به‌شدت با این شخص هتاک برخورد نموده و کوچک‌ترین نرمشی از خود نشان ندهد تا هم تنبیه و درسی برای شخص هتاک باشد و درس عبرتی برای دیگران که به خود اجازه ندهند در کشوری که متعلق به امام رضاست به ایشان توهین کنند.

ضمن اینکه جبهه انقلابی و مذهبی از نقشه شوم دشمنان مبنی بر عادی‌سازی توهین و تحقیر نسبت به مقدسات دینی و مبانی اعتقادی اعلان خطر نموده و از همه انقلابیون و افراد مذهبی و دوستدار اهل‌بیت علیهم‌السلام انتظار می‌رود نسبت به این مسئله کوتاهی و سکوت ننموده و با اعتراض خود به همه ثابت کنند که ما مدافعان حرم و حریم آل الله بوده و هستیم و خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد در زمان حیاتمان کسی به اماممان توهین کند که اگر توهین به امام معصوم را دیدیم و سکوت کردیم اگر از غصه بمیریم سزاست.

ما بر این باوریم که راهبرد پنهانی دشمن از این قطعات پازل، عادی‌سازی عبور از مبانی دینی و تبدیل منکرهای اسلامی به معروف و درنتیجه سست کردن پایه‌های اعتقادی و فرهنگی جوانان کشورمان است و همه این موارد دانه‌های تسبیح این راهبرد خطرناک است تا آرام‌آرام عبور از خطوط قرمز دینی عادی و منکرهای دینی ابتدا کم‌اهمیت و سپس به معروف تبدیل شود. و عمداً بروی حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام دست گذاشته‌اند که مردم ایران ارادت ویژه‌ای به محضر آقاجانشان دارند.

بر این اساس راهبرد اصلی مقابله با این برنامه‌ریزی خطرناک، حفظ حساسیت بالا نسبت به منکرهای اجتماعی در افکار عمومی است، به‌گونه‌ای که جامعه دینی ما با چنین عادی‌سازی مقابله عمومی کنند.

به طراحان و برنامه ریزان این راهبرد و پیاده‌نظام‌های خارجی و داخلی اجرایی شدن آن، اعلام می‌کنیم که جوانان مؤمن و انقلابی با هوشمندی و تدبیری واقع‌بینانه اجازه نخواهند داد به این هدف شوم خود برسند، آن‌ها باید بدانند که جامعه دینی ایران پذیرای کسانی که پایه‌های اعتقادات دینی آنان را هدف قرار دهند، نیستند و جوانان مؤمن و انقلابی مانند دیده‌بانانی بیدار، جامعه را نسبت به این برنامه هوشیار خواهند کرد.

امضاء:
هیئت بقیه‌الله اعظم
هیئت یالثارات الحسین و حسینیه حضرت ام‌ابیها
هیئت ریحانه النبی
هیئت یاعباس
هیئت محبان اهل‌بیت
هیئت و تکیه حضرت رباب استان لرستان، شهرستان دورود

ارسال نظرات