معاون اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۵۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
حجت الاسلام عبدالرشید موسوی متین در آمادگی سراسر استان برای برگزاری جشن نیمه شعباننشست شئون فرهنگی استان گفت: در مراکز شهرستان ها، بخش‌ها و روستا‌ها با همکاری مسئولان و روحانیان مستقر، آئین جشن میلاد مولود نیمه شعبان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه آئین جشن میلاد امام زمان (عج) روز ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح در مصلای نماز جمعه یاسوج برپا می‌شود افزود: بر اساس رایزنی‌های انجام شده، آیت الله فاضل کدکنی از خطبا و واعظان مشهور کشوری از مشهد مقدس در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
موسوی متین با بیان اینکه مهمترین عید ما بعد از اعیاد مبعث و غدیر، ۱۵ شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) است اضافه کرد: شهرداری‌ها با همکاری اطاق اصناف و دیگر دستگاه‌های اجرایی برای آذین بندی بازار، میادین و خیابان‌های شهر‌ها به استقبال نیمه شعبان بروند.
وی از برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) با سخنرانی آیت الله فاضل کدکنی در منطقه کتا از توابع شهرستان دنا در روز ۱۲ اردیبهشت خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی استانداری، همه دستگاه‌های اجرایی موظفند در این امر مشارکت داشته و زمینه حضور حداکثری مردم ساکن در روستا‌های هم جوار در این جشن معنوی را فراهم کنند.
موسوی متین تبلیغات و اطلاع رسانی توسط صدا و سیما برای فضا سازی و ترغیب مردم به شرکت در این آئین را ضروری دانست و ادامه داد: با برگزاری میزگرد و دعوت از کارشناسان خبره و آگاه در صدا و سیما می‌توان فرهنگ انتظار را در جامعه نهادینه کرد.
ارسال نظرات