وزیر اطلاعات پس از بازدید از روند ساخت بیمارستان 82 تختی عجب شیر در جمع مردم این شهرستان در مسجد جامع، گفت: سرمایه گذاران و تولید کنندگان سرداران اقتصاد کشور هستند و دولت با محترم شمردن آن ها، به دنبال رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور است.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۹۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمود علوی با اشاره به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی منجر به تولید و اشتغال می شود که البته در این بین باید امنیت نیز فراهم شود؛ وزارت اطلاعات در کنار سایر نیروهای امنیتی، این زمینه را برای فعالیت های اقتصادی در کشور فراهم کرده و از اقدام تروریستی بیش از 300 تیم تروریستی جلوگیری شده است.
وی افزود: هر کشوری بخواهد نرخ بیکاری را کاهش دهد باید زمینه رشد اقتصادی را فراهم کند، برای تولیدکنندگان احترام قائل شود و به دنبال مچ گیری و برخورد شدید با تخلفات احتمالی نباشد زیرا که این کار تروریست هاست و هر مریضی را تحت عمل جراحی قرار نمی دهند، بلکه با دارو درمان می کنند.
حجت الاسلام علوی ادامه داد: رسانه ها بجای پرداختن به اقدامات دولت، مشکلات را برجسته می کنند، با این حال دولت به اقدامات خود در راستای رفع مشکلات مردم ادامه داده و همواره خدا را ناظر بر کارهای خود می داند.
وزیر اطلاعات با اشاره به خواسته مردم عجب شیر مبنی بر اختصاص یک نماینده مجلس به این شهرستان افزود: نمایندگان مجلس در این خصوص طرحی را مطرح کرده اند و اقداماتی نیز در این زمینه انجام شده و دولت نیز از طریق معاونت پارلمانی پیگیر این موضوع خواهد بود تا از این طریق مشکلات شهرستان ها در مجلس به خوبی مطرح و برطرف شد.
حجت الاسلام علوی همچنین با اشاره به سرمازدگی باغات در سالجاری اظهار کرد: یکی از راه های کاهش خسارات این بلای طبیعی بیمه محصولات کشاورزی است و دولت همواره در کنار تولید و کشاورزان و جبران خسارات آنها خواهد بود.
وزیر اطلاعات در بدو حضور خود در عجب شیر از بیمارستان 82 تختخوابی این شهرستان که در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع و زیربنای 8 هزار و 67 مترمربع در چهار طبقه در حال ساخت است، بازدید و بر پیگیری تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل این بیمارستان تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها