فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم مطرح کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم اظهار داشت: اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در شهرستان تاکنون توانسته است گامی مؤثر در ارتقای بهره وری محصول بر دارد.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۹۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد فرمانده ناحیه بسیج خاتم اظهار داشت: طرح بسیج همگام با کشاورز با هدف کمک به ارتقای کشاورزی، بالا بردن میزان تولید محصول کشاورزان، علمی شدن کشاورزی و ارگانیک کردن محصولات کشاورزی در شهرستان خاتم پیشرفت خوبی داشته است.
فرمانده ناحیه بسیج سپاه خاتم گفت: این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با اهدافی چون پیشرفت اقتصادی کشور، افزایش تولید و پایداری تولیدات محصولات کشاورزی در منطقه در حال اجرا می باشد.
وی افزود: در این طرح کارشناسان بسیج مهندسین کشاورزی با مدرک ، لیسانس و فوق لیسانس با حرکتی جهاد گونه به کمک کشاورزان آمده اند.
آزادی نژاد با بیان اینکه این طرح تا کنون در اکثر روستاهای شهرستان اجرا شده است، خاطر نشان کرد: در هر دو روستا و گاهاً در هر روستا در سطح شهرستان، مهندسین کشاورزی به عنوان مربی در زمینه های مختلف به کشاورزان مشاوره می دهند و به طور کل در سطح شهرستان کارشناسان با رشته های متعدد کشاورزی در راستای این طرح فعالیت می کنند.
ارسال نظرات