خبرهای داغ:
نخستین دوره آموزشی طلاب وظیفه سراسر کشور با حضور معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۱۱۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، «علیرضا کاظمی» معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش طی سخنانی در نخستین دوره آموزشی طلاب وظیفه سراسر کشور در قم اظهار داشت: یکی از چالش‌های امروز آموزش و پرورش جدایی حوزه تربیت از آموزش خواند.
وی افزود: تربیت در عصر کنونی یک مجموعۀ به هم پیوسته و متحد الشکل است و موفقیت در این زمینه هیچ راهی ندارد به غیر از آنکه تمامی عوامل اجرایی این دستگاه عظیم تربیت را در اولویت فعالیت‌های خود قرار بدهیم.
معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش نباید تنها بر ریل دانش اندوزی صرف حرکت کند و باید به مسائل تربیتی توجه ویژه داشته باشد.
کاظمی دانش محور بودن را از مشکلات دیگر آموزش و پرورش دانست و گفت: این نهاد مقدس باید به سمت مهارت محوری حرکت کند و در آن دانش به رفتار مبدل گردد.
وی مربیان پرورشی به عنوان راهبران تربیتی یاد کرد و ارتباط موثر و سرشار از محبت و پذیرش نسبت به دانش آموزان را اصل مهم در تحقق اهداف دانست.
برگزاری نخستین دوره آموزشی طلاب وظیفه سراسر کشور در قم+ تصاویربرگزاری نخستین دوره آموزشی طلاب وظیفه سراسر کشور در قم+ تصاویربرگزاری نخستین دوره آموزشی طلاب وظیفه سراسر کشور در قم+ تصاویربرگزاری نخستین دوره آموزشی طلاب وظیفه سراسر کشور در قم+ تصاویربرگزاری نخستین دوره آموزشی طلاب وظیفه سراسر کشور در قم+ تصاویر
ارسال نظرات