افزایش بهره‌وری در تولید، کاهش قیمت تمام شده تولیدات و کیفیت بهتر در رقابت با تولیدات خارجی، در نحوه خرید کالا بسیار حائز اهمیت است و تولیدکنندگان و صنعتگران باید در این امر تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۱۰۱۲۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی موسوی در جلسه هفتگی مسؤولان دستگاههای اجرایی استان با سرمایه‌گذاران و هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی جویبار اظهار کرد: با نامگذاری و تأکیدات مقام معظم رهبری در سال گذشته به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و سال جدید با عنوان حمایت از کالای ایرانی، بررسی، پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در بازدیدها، به صورت هفتگی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدات داخلی، با رقابتی شدن فضای کسب و کار و جلوگیری از انتقال سرمایه‌ها به خارج از کشور، بکارگیری سرمایه در بخش تولید داخلی میسر می‌شود بیان کرد: با تقویت این امر، کار و تولید ملی تقویت شده و موجب اعتماد به نفس و تقویت باورها و توانمندی داخلی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: بخش خصوصی به عنوان موتور محرک اصلی رشد اقتصادی و صنعتی است که با بکارگیری سرمایه، استفاده از منابع انسانی و مدیریت، به اهداف توسعه بخش تولید و صنعت کمک می‌کند.

موسوی به ارائه محصولات با کیفیت داخلی تأکید کرد و گفت: افزایش بهره‌وری در تولید، کاهش قیمت تمام شده تولیدات و کیفیت بهتر در رقابت با تولیدات خارجی، در نحوه خرید کالا بسیار حائز اهمیت است و تولیدکنندگان و صنعتگران باید در این امر تلاش کنند.

 با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل تأمین اجتماعی، فرماندار جویبار، رئیس اتاق بازرگانی استان، مدیران بانک‌ها و مسؤولان استانی و شهرستانی، از هشت واحد تولیدی الیاف نمونه شرق گستر، کیمیا سبز کاسپین، کاسپین لوله طبرستان، جویبار لوله، کاغذگستر طبرستان، ماهان نگین الوان و پردیس در شهرک صنعتی جویبار بازدید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها