خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

به تولید محتوا در آموزش اهمیت دهیم

زاهدی گفت: متاسفانه ما تاکنون بیشتر به شکل و ساختار آموزش و پرورش پرداخته و نسبت به محتوا کم توجه بوده ایم به همین دلیل باید بیشتر تمرکز ما از این پس تولید محتوا در حوزه آموزش و پرورش باشیم.
کد خبر: ۹۰۱۰۱۸۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین زاهدی استاندار قزوین در شورای آموزش و‌پرورش استان بیان کرد: در حوزه پیش دبستانی و مدیریت یکپارچه، سیاست گذاری و نظارت پیش دبستانی به عهده آموزش و پرورش است تا بتوان برنامه ها را براساس اهداف نظام آموزش و پرورش پیش برد.
وی گفت: یک بحث کیفی در این حوزه وجود دارد که پیش دبستانی حد فاصل محیط خانه و مدرسه است و آنچه در محیط پیش دبستانی می گذرد باید بتواند نیازهای کودک را برطرف سازد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: در بحث تجلیل از مقام معلمان باید همه دستگاه های اجرایی کمک کنند تا این برنامه ها به نحو مطلوب برگزار شود.
زاهدی در بحث ارتقا منزلت اجتماعی معلمان عنوان کرد: یک معلم وقتی به عنوان تعلیم دهنده مشغول به فعالیت می شود همه جامعه باید نسبت به وی احترام و ادب لازم را به وی داشته باشند و آنچنان که در شأن جایگاه وی است برخورد نمایند.
وی افزود: فرزندی که در محیط مدرسه ای که بسته است رشد می کند نمی تواند به خوبی پرورش یابد. به همین دلیل باید به کیفیت کار بسیار اهمیت داد.
استاندار قزوین اضافه کرد: در مسیر پیشرفت تعلیم و تربیت باید تجربیات کشورهای دیگر را با توجه به فرهنگ خودمان استفاده کنیم و طوری دانش آموز را پرورش دهیم که فکر کند مهمترین انسان مدرسه و جامعه است.
زاهدی تصریح کرد: متاسفانه ما تاکنون بیشتر به شکل و ساختار آموزش و پرورش پرداخته و نسبت به محتوا کم توجه بوده ایم به همین دلیل باید بیشتر تمرکز ما از این پس تولید محتوا در حوزه آموزش و پرورش باشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها