خبرهای داغ:
قاسمی عنوان کرد: کسب رتبه دوم جذب پیش دبستانی کشور یکی از این موفقیت ها می باشد و به همین دلیل امروز به دنبال مدیریت یکپارچه در آموزش و پرورش هستیم.
کد خبر: ۹۰۱۰۱۸۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در شورای آموزش و پرورش استان که با حضور دکتر حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، زاهدی استاندار و جمعی از مدیران و مسوولان استانی حضور داشتند بیان کرد: دو دستور جلسه در شورا مورد بررسی قرار می گیرد که شامل مدیریت یکپارچه در پیش دبستانی و بزرگداشت مقام معلم می باشد.
وی گفت: در سال ۹۷ در سند بنیادین سه هدف بنیادین ترسیم شده که ایجاد فرصت برابر با تاکید بر آموزش ابتدایی، بهره وری با در نظر گرفتن ظرفیت بالای دستگاه حاکمیتی آموزش و پرورش و ارتقا مقام و منزلت معلم که باید زیربرنامه های این سیاست ها را به خوبی انجام دهیم.
مدیر کل آموزش و‌پرورش استان قزوین اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در آموزش و‌ پرورش استان انجام گرفته و در پی آن موفقیت های بسیار مهمی کسب شده است.
قاسمی افزود: کسب رتبه دوم جذب پیش دبستانی کشور یکی از این موفقیت ها می باشد و به همین دلیل امروز به دنبال مدیریت یکپارچه در آموزش و پرورش هستیم.
وی عنوان کرد: در این پیش دبستانی و ابتدایی چندین شاخص وجود دارد که کسب رتبه اول فیلم کیفی توصیفی، کسب رتبه دوم کشوری درس پژوهی، کسب رتبه اول مقاله محوری، کسب دوم انسداد مبادی بیسوادی، کسب رتبه سوم کشوری جلوگاه اثر و اندیشه، کسب رتبه سوم مجلات رشد از دیگر موفقیت های کسب شده آموزش و پرورش استان قزوین می باشد و این موفقیت ها در همه حوزه های پیش دبستانی و ابتدایی بالاتر از حد انتظار است.
مدیر کل آموزش و‌پرورش استان قزوین عنوان‌ کرد: با انتشار مجلات آموزشی، تولید محتوای خوبی در آموزش و پرورش استان داشتیم.
قاسمی در پایان گفت: در تلاش هستیم در یانس آباد پارک علم و فناوری کودک و نوجوان تاسیس کنیم که الگو و مدلی در کشور باشیم.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها