همزمان با حضور رئیس جمهور و هیات همراه در آذربایجان شرقی، خط تولید قالب های دایکاست در شرکت آهنگری مجتمع تراکتور سازی افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۱۰۱۹۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این شرکت با مدیریت بخش خصوصی و سرمایه گذاری یک هزار و 850 میلیارد ریالی، برای 80 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی فراهم کرده است.
ظرفیت تولید روزانه این واحد 10 ست می باشد و با بهره برداری از آن ایران به جمع 10 کشور تولید کننده قالب های دایکاست پیوست.
همچنین با راه اندازی این واحد، کشورمان از واردات قالب های دایکاست بی نیاز و سالانه از خروج 30 تا 35 میلیون یورو ارز جلوگیری می شود.
ریخته گری تحت فشار موسوم به 'دایکاست'عبارت است از یک روش ریخته گری که در آن فلز مایع تحت تاثیر یک فشار نسبتا بالا به داخل قالب های چند تکه پرس می شود.
شرکت آهنگری تراکتورسازی در سال 1366 به عنوان بزرگترین و مجهزترین کارخانه فورج گرم در سطح کشور و خاورمیانه، از شرکت تراکتورسازی ایران سهامی خاص تفکیک شد.
شرکت آهنگری در زمینی به وسعت حدود 10 هکتار و فضای سرپوشیده 100 هزار مترمربع، ظرفیت تولید سالانه (با توجه به تنوع قطعات) حدود 25000 تن محصول را دارا می باشد.
بهره گیری از تجهیزات پیشرفته دنیا در شرکت آهنگری تراکتورسازی، آن را قادر کرده در زمینه های فورج، ساخت قالب، عملیات حرارتی، کیفیت و ماشینکاری خدمات گسترده ای به صنایع مختلف ارائه کند.
شرکت آهنگری طیف وسعی از قطعات مهم و ایمنی را در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، کشاورزی، نفت و گاز، راه آهن و دریایی، راه ساختمان و معدن و مهندسی عمومی تولید می کند.
توانمندی اختصاصی این شرکت تولید انواع میل لنگ و در کنار آن تولید انواع قطعات با وزن های 150 تا 200 کیلوگرم می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها