معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: رعایت نشدن ضوابط خرید کالای ایرانی توسط دستگاه‌های اجرایی را تخلف محسوب خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۰۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهمن حسین‌زاده در نشست هیأت رسیدگی به تخلفات اداری اظهار کرد: به منظور کاهش تخلفات و پیشگیری از موارد تخطی از قوانین نیازمند تعامل بیشتر و انجام برخورد قاطعانه و فوری با متخلفان هستیم.

وی افزود: به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها جلسات بررسی موارد تخطی از قوانین باید به صورت مستمر تشکیل شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تعیین تکلیف وضعیت موجود اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با نام " حمایت از کالای ایرانی" در راستای تداوم برنامه‌های دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند اهتمام و عزم جدی در این راستا هستیم.

حسین‌زاده ادامه داد: عدم رعایت ضوابط خرید کالاهای ایرانی در دستگاه‌های اجرایی را از مصادیق تخلف محسوب خواهیم کرد و هیأت رسیدگی به تخلفات اداری استانداری اردبیل، طبق موازین قانونی با انجام نظارت‌های مناسب در قبال متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: جلسات هیأت رسیدگی به تخلفات اداری به صورت مستمر و هفتگی برگزار شود و حداقل به مدت دو روز در طول هفته به بررسی پرونده‌های مفتوحه و انجام نظارت‌های قانونی در این حوزه پرداخت شود

ارسال نظرات