مدیر عامل خانه مطبوعات مازندران با اعلام اینکه اعضای خانه مطبوعات برای اعزام به مشهد تا دهم اردیبهشت ثبت نام خود را نهایی کنند ، افزود:مهلت ثبت نام تا دهم اردیبهشت اعلام شده و قابل تمدید نیست.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۴۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی یوسفی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پوستر و شیوه نامه جشنواره هفتم با اصلاحات نسبت به جشنواره سال گذشته و رفع دغدغه های همکاران پرتلاش رسانه ای ابتدای هفته آینده رونمایی و از طریق رسانه ها اعلام می شود.

وی با بیان اینکه پرتال جشنواره تا چند روز آینده توسط معاونت مطبوعاتی راه اندازی خواهد شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه استان آثار منتشر شده خود از ۱۵ خرداد ۹۶ تا ۱۵ خرداد ۹۷ را حداکثر تا ۱۸ خرداد ۹۷ در رشته های مختلف باید بر روی پرتال بارگزاری کنند.

مدیر عامل خانه مطبوعات مازندران با اعلام اینکه اعضای خانه مطبوعات  برای اعزام به مشهد تا دهم اردیبهشت ثبت نام خود را نهایی کنند ، افزود:مهلت ثبت نام تا دهم اردیبهشت اعلام شده و قابل تمدید نیست.

مدیر عامل خانه مطبوعات مازندران زمان اعزام به سفر معنوی مشهد مقدس را اواسط اردیبهشت اعلام کرد و گفت: تلاش می کنیم تا قبل از ماه مبارک رمضان این سفر انجام گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها