معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری ۲۲۰ برنامه مهم و اجرائی فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان در سطح کردستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۵۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، گلاویژ فتاحی در جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: هر ساله مصادف با ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) بانام هفته جوان در نظر گرفته است که در این هفته برنامه‌های مختلفی از سوی ادارات ورزش و جوانان در سطح استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش با تأکید بر اینکه کیفیت اجرایی برنامه در هفته جوان بسیار مهم است، عنوان کرد: در هفته جوان با برگزاری برنامه‌هایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی انجام می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه هفته جوان از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه مصادف با ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) آغاز می‌شود، افزود: امسال با هماهنگی‌های صورت گرفته با ادارات عضو ستاد ساماندهی برنامه‌های قابل توجهی به همین مناسبت در کردستان برگزار می‌شود.

گلاویژ فتاحی در ادامه با اشاره به این مطلب که هفته جوان با سراسر کشور هم‌زمان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها در راستای شور، نشاط و امید در نظر گرفته‌شده است و در نظر داریم این موضوع را به‌سوی جامعه و حتی خانواده‌ها سوق دهیم.

وی ضمن اشاره به اینکه در تمامی روز‌های هفته جوان برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری همایش و نشست‌ها، دیدار جوانان با مفاخر فرهنگی، هنری، علمی و مسئولان ارشد کردستان، راه‌اندازی اتوبوس و پیاده راه جوان، پاک‌سازی محیط و رونمایی پروژه‌های مرتبط با جوانان و تجلیل از جوانان برتر در این هفته برگزار خواهد شد.

گلاویژ فتاحی در پایان یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با همکاری ادارات عضو ستاد ساماندهی و همچنین ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه ۲۲۰ فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۷۲۷
ارسال نظرات