خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: مالکیت و اداره امور شهرک صنعتی كاسپين 2 (آبيک) امسال براساس سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و كاهش تصدي‌گري بخش دولت، به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۶۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حميدرضا خانپور در حاشيه برگزاري سومين دوره مجمع انتخابات شهرک صنعتي آراسنج در جمع صنعتگران اظهار داشت: مقدمات واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک صنعتی كاسپين 2 ( آبیک ) در قالب تشکیل هیأت مدیره و ارائه سهام به واحدهای تولیدی مستقر در این مکان در حال انجام است.
وي گفت: خوشبختانه واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای تولیدی فراهم کرده که اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناسب جهت ارتقاء و نگهداری شهرک‌های صنعتی به خصوص در بحث مبلمان شهری و زیرساخت‌ها پیش از پیش فعال‌تر عمل کنند.
رئيس هيأت مديره شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين با اشاره به استقبال خوب سرمايه‌گذاران از اين شهرک‌ افزود: با توجه به موقعيت خوب اين شهرک و استقبال خوب سرمايه‌گذاران اكثرا واحدهاي توليدي آن فعال بوده كه در حال حاضر در مرحله بررسي و رايزني جهت طرح توسعه شهرک هستيم.
این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتي آراسنج برگزار شد، پس از معرفی 11 نفر از کاندیدهای عضویت در هیأت مدیره پس از برگزاری انتخابات 5 نفر که بالاترین رأی را کسب کرده به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتي آراسنج به مدت دو سال انتخاب شدند.
هم اکنون در این شهرک صنعتي 132 قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده که از این تعداد 92 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری يک هزار و 342 میلیارد ریال و اشتغال بیش از دو هزار و 213 نفر هم به بهره‌برداری رسیدند.
در راستای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شهر‌ک‌ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، تاکنون اداره 6 شهرک و ناحیه صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت و دانسفهان در استان به بخش خصوصی متشكل از صاحبان صنايع همان شهرک صنعتي واگذار شده است.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها