خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سروستان:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه سروستان گفت:شهید مطهری در میان روشنفکران به عنوان یک روشنفکر مذهبی و در حوزه‌های علمیه به عنوان یک اسلام شناس مورد وثوق بود.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۷۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام ظهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان ضمن گرامیداشت سالروزشهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به تبیین شخصیت برجسته شهید مطهری پرداخت و گفت: منش و تفکر شهید مطهری به عنوان سرمایه اصلی ایدئولوژیک نظام باید مورد توجه و بازخوانی بر اساس ضروریات و مقتضیات زمان قرار گیرد.

حجت الاسلام ظهرابی افزود: شهید مطهری در میان روشنفکران به عنوان یک روشنفکر مذهبی و در حوزه‌های علمیه به عنوان یک اسلام شناس مورد وثوق بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان معنویت را جزء جدایی‌ناپذیر سپاه دانست و اظهار داشت: عامل اصلی موفقیت‌های پی‌درپی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود معنویت الهی موجود در این نهاد مقدس است.

وی تقویت بعد معنوی زندگی را لازمه پیشرفت در زندگی روزمره دانست و تصریح کرد: روح انسان در این دنیای پرهیایو و هزار رنگ جز با معنویت، آرامش و سکینه نخواهد یافت.

 وی افزود: وجود نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه تدبیری هوشمندانه در جهت افزایش معنویت در این نهاد است  و انشاءلله امسال هم شاهد اقدام و عمل بیش از پیش در زمینه رشد بعد معنوی در بین پاسداران باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها