نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار از جانبازان گرانقدر ۷۰ درصد گفت: کشور ما در اسقلال و سربلندی و حاکمیت ملی خود مدیون همین ایثارگری و جانبازی هاست.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۷۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

سربلندی و استقلال و حاکمیت ملی کشور مدیون ایثارگری جانبازان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت ایام فرخنده ولادت با سعادت حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و گرامیداشت روز جانباز آیت اله سید حسن عاملی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل شامگاه روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ۹۷ با همراهی مدیرکل و رئیس دفتر و روابط عمومی بنیاد استان و رئیس اداره بنیاد شهرستان اردبیل در منزل جانبازان گرانقدر ۷۰ درصد "توحید پاک سرشت" و "میرحیدر هاشمی نیارق" حضور یافت.

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل با قدردانی از صبر و استقامت جانبازان عزیز و خانواده گرامی آن‌ها گفت: دیدار از جانبازان عزیز توفیق الهی و ادای دین است ازسوی ما و مسئولین، از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی ماموریت داریم خدمت تان برسیم و سلام معظم له را به شما و خانواده گرانقدرتان برسانیم.

آیت اله عاملی با اشاره به دوران دفاع ملت سرافراز ایران اسلامی در برابر تجاوز استکبار چهانی به سرکردگی رژیم بعثی صهیونیستی عراق اظهار داشت: کشور ما در عزت و سربلندی و استقلال و حاکمیت ملی خود مدیون جانبازان و همین ایثارگری هاست.

وی خاطر نشان کرد: مادر طول تاریخ برای حفظ حاکمیت ملی خود بهای سنگینی پرداخت کرده ایم در برهه‌هایی از تاریخ بر اثر بی کفایتی حاکمان در حالی که جهان بسرعت راه ترقی را می‌پیمود ملت ما را عقب نگه داشتند و اکنون بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و بواسطه رهبریت صالح می‌خواهیم حاکمیت ملی خود را حفظ و در چینش ملت‌ها جایگاه خود را پیدا کنیم.

عاملی ادامه داد: استکبار جهانی توطئه‌های گوناگونی علیه ما ایجاد می‌کند و هر کشوری بجای ایران بود به قول خودشان در برابر این تحریم‌های فلج کننده از پای در می‌آمد، ولی از آنجائیکه دست خدا بر سر کشور ماست و تا این ایثارگری‌ها است جمهوری اسلامی ایران همچنان قدرتمندانه راه ترقی و استقلال را در پیش دارد و روز به روز بر عزت و قدرت آن افزوده می‌شود لذا از خداوند می‌خواهیم در برابر این ایثار‌ها شرمنده نباشیم.

ارسال نظرات