استاندار کردستان گفت: حمایت از تولید ملى یعنى حمایت از اشتغال جوان ایرانى و با تحقق این شعار، مشکلات کشور حل مى شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۹۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانى استاندارى کردستان، بهمن مرادنیا در اولین جلسه اصلى کمیسیون برنامه ریزى، هماهنگى و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سال ٩٧، قاچاق را یکى از معضلات امروز کشور عنوان کرد و افزود: به نظر من هنوز آمار دقیقى در کشور و استان نداریم که بدانیم با چه حجمى از قاچاق مواجهیم و با وجود زحمات فراوان براى مبارزه با آن چقدر موفق بوده ایم.

وى ادامه داد: لذا مى طلبد تلاش کنیم به نحوى عمل کنیم که بتوانیم در مبارزه با این پدیده شوم موفق باشیم و این امر میسر نیست مگر با همت و تلاش همه دستگاه ها.

مرادنیا خواستار تلاش همه مسئولین براى تحقق شعار تولید ملى، حمایت از کالاى ایرانى شد و خاطر نشان کرد: حمایت از تولید ملى یعنى حمایت از اشتغال جوان ایرانى و با تحقق این شعار، مشکلات کشور حل مى شود.


استاندار همچنین گفت: قاچاق کلاف سردرگمى است که نمى دانیم با چه حجمى و با چند باند در حال مبارزه هستیم و موفقیت هاى به دست آمده در این مبارزه چند درصد از قاچاق را از بین برده است.

وى بر لزوم تقدیر مادى و معنوى از پرسنل نیروى انتظامى و سایر دستگاه‌ها که اقدامات ویژه در مبارزه با قاچاق داشته اند تاکید کرد و افزود: سیستم براى عملکرد این افراد ارزش قائل است.

مرادنیا در پایان گفت: سعى مى کنیم در اردیبهشت ماه نشستى با استانداران استان هاى همجوار که با عراق نیز هم مرز هستند نشستى برگزار کنیم تا با همفکرى بتوانیم مشکل قاچاق از مرزهاى مشترک را حل کنیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات