سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر سپاه را نهادی مردم یار و مردم دار دانست و افزود:سپاه بازوی توانای ولایت و نظام است.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۹۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جلسه شورای فرماندهی ناحیه امام رضا(ع) که به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سالن فرماندهی برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به ویژگی های پاسداران در کلام امام راحل پرداختند.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به جمله ای از امام راحل که فرموده بود: ای کاش من هم یک پاسدار بودم اشاره نمودند و اظهار داشتند: درایت امام را به خاطر نام گزاری سالروز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار را باید ستود.

ایشان بیان کردند: هرچه از عمر انقلاب می گذرد توطئه های دشمن بیشتر می شود و ما بیشتر عمق بینش حضرت امام(ره) را در مورد سپاه و تشکیل آن پی می بریم.

سرداز رزمجوافزود: سپاه پاسداران بازوی توانای ولایت و نظام است و این را در میدان عمل اثبات کرده است و همواره در میدان های مختلف حضور داشته و دارد و این ناشی از تقوا و ایمان در این نهاد مقدس است.

وی بیان داشت: سپاه نهادی مردم یار و مردم دار است و در خاکریز های دفاع از انقلاب همواره نقش آفرینی کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه اظهار نمود: ما پاسدار حریم ولایت هستیم ولاغیر و تابع دستور ولایتم .

رزمجو در ادامه افزود: قدرت سپاه ناشی از خون شهدایی است که پای انقلاب ریخته شده و مدیون خون شهدا هستیم و در حفظ و حراست از آن باید تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها