مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان:

مشارکت خیرین درآبخیزداری را به فال نیک می‌گیریم

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: حضور و مشارکت خیرین در پروژه های آبخیزداری را به فال نیک می گیریم.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۹۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ امید ذاکری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، گفت: عملیات آبخیزداری و آبخونداری یکی از اولویت‌های 9گانه کشوری و استان هرمزگان در حوزه منابع طبیعی است و اعتبارات آن هم از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است.

وی افزود: در حوزه آبخیزداری، استان هرمزگان یکی از استان‌های پیشرو بوده و جهش خیلی خوبی در این زمینه داشته‌ایم و با توجه به کاهش شدید بارندگی‌ها در استان، بشدت نیازمند مدیریت رواناب‌های فصلی و سطحی و مشارکت خیرین در حوزه آبخیزداری هستیم.

مدیرکل منابع طبیعی هرمزگان تاکید کرد: اجرای دو پروژه خیری در روز گذشته در شهرستان بستک را به فال نیک می‌گیریم چرا که این پروژه‌های چند منظوره توانایی استحصال حجم یک میلیون و 300 هزار مترمکعب رواناب‌های سطحی را داشته و در حوزه گردشگری و تامین فضای سبز و جذب گردشگران به این منطقه مثمرثمر خواهدبود.

ذاکری افزود: از مشارکت تمامی خیرین در سراسر استان استقبال کرده و یکی از اولویت‌های کاری سال 97 را استفاده از مشارکت خیرین در پروژه‌های آبخیزداری قرار داده‌ایم تا بتوانیم اثرات مخرب خشکسالی و بی‌آبی را بر مراتع و منابع طبیعی به حداقل برسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار