فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مدظله العالی گفت: هرکس دل در گو انقلاب داشته باشد بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۰۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار اکبری در آئین تکریم و معارفه مسئول  بسیج فرهنگیان استان با تبریک اعیاد شعبانیه، هفته پاسدار، جانباز و معلم اظهار کرد: بارها امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مدظله العالی به رسالت پاسداران اشاره کرده اند که این اهمیت و نقش سپاه پاسداران را در حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب نشان می دهد.

وی با اشاره به فرمایش امام  خمینی ره در خصوص پاسداران گفت: امام فرمودند ای کاش من نیز یک پاسدار بودم واین مهم آرزوی غیر ممکن نبود ولی ایشان با این سخن اهمیت سپاه را به ما یادآوری کردند و به ما  آموختند که باید از این مسئولیت در راه انقلاب و حفاظت از آن و دستاوردهای انقلاب به بهترین نحوه استفاده کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج مکمل سپاه است، عنوان داشت: رهبر انقلاب مدظله العالی در فرمایشات خود می فرمایند که هرکس دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است پس بسیجی بودن فقط به داشتن کارت بسیج محدود نمی شود و همه بسیجی هستند.

سردار اکبری با بیان اینکه همه دستگاه ها با بسیج و سپاه در راستای رسیده به اهداف همکاری داشته اند گفت: آموزش و پرورش یکی از دستگاه هایی است که بیشترین همکاری را با ما داشته و تعامل خوبی برقرار کرده است.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: انسان هایی باید ساخته شود که، انقلاب را حفظ کنند و این وظیفه خطیر انسان سازی با سازمان آموزش و پرورش است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: در راه رسیدن به این انقلاب همه از خودگذشتگی کردند و خون های بسیاری تقدیم شده است که وظیفه امروزما حفظ و حراست از آن می باشد.

این مقام مسئول اظهار کرد: سپاه محدود به یک مجموعه و ماموریت نیست و هرکجا حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و کمک به مردم باشد وارد میدان می شود که نمونه بارز آن حادثه غم انگیز زلزله کرمانشاه بود که از ساعت نخست سپاه به عنوان نفر اول و به صورت خود جوش و جهادی وارد میدان شد و به مردم کرمانشاه خدمات ارائه کرد و این خدمات همچنان تا بازسازی کامل ادامه خواهد داشت.

سردار اکبری در پایان از تلاش‌های بیش از یک دهه سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی تشکر کرد و گفت: سرهنگ ایزدی یکی از با اخلاق ترین، پرکار ترین ، مصمم ترین نیروهای سپاه استان است که تلاش های آن در مدت خدمتش در این مسئولیت قابل تقدیر است.

همچنین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با اهدا  حکم مسئولیت برای سرهنگ پاسدار اصغر موسوی ارزوی موفقیت کرد و افزود: وی در تمامی مسئولیت های واگذار شده موفق و سربلند بوده که امیدوارم در این عرصه نیز همچون گذشته موفق  و پیروز باشد.

ارسال نظرات