این گزارش داستان ناامیدی بی بی حجاب از وعده مسئولان و امید به خداوند است ، وعده ای که قرار بود به همت نماینده بویراحمد و دنا در شهریور 1396 محقق شود اما به قول بی بی حجاب ؛زارعی اورا نا امید و مایوس کرد تا رسانه های استان شرمنده باشند.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۰۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷
انسان‌ها وقتی فقیر می‌شوند خوبی هایشان هم حقیر می‌شود، اما کسانی که زر و یا زور دارند عیبهایشان به همت ما رسانه‌ها هم هنر دیده می‌شود و وعده‌های توخالیشان هم حرف حساب به حساب می‌آید و این ((مَا لَکُمْ کَیْفَ تَحْکُمُونَ)) از سوره قلم نیست و ما را از رسالت اصلی مان دور می‌کند.
باید اعتراف کرد و گفت: بی بی حجاب ما را ببخش که نردبانی نبوده ایم برای رسیدن به آرزویت و هنوز هم گمان می‌کنیم مقصر سرنوشت توست.
ببخش آن مسئولی را که فراموش کرده است تورا! بی بی حجاب مادر مهربان با آرزویی که به امید ختم نشد وقتی به دیدنت آمدیم درک کردم که بهار خاطره هایت رنگ پایز گرفته و تمام جوانیت را در خانه کوچک خشتی و مخروبه سپری کرده‌ای.
شهریور ۱۳۹۶ خبری در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که قبل از شاد کردن دل صاحب خبر، شادمانی اصحاب رسانه‌های استان را به دنبال داشت.
پیر زن کاکانی که سال‌ها در خانه خشتی در عصر مدرن با مار‌ها زندگی می‌کرد به اذعان نماینده بویراحمد مصوب شد تا صاحب خانه شود، اما امروز بعد از چندین ماه بی بی حجاب گزارش ما می‌گوید از آقای نماینده مایوس و ناامید شده است.
شرح ماجرای بی بی حجاب گزارش ما در فیلمی که در بخش پایانی گزارش می‌بینید به خوبی نمایان است، اما نکته‌ای مهم در این ماجرا وجود دارد؛ حال که بی بی حجاب رنجور و پیر این ماجرا نا امید شده است بهتر است خیرین انسانیت را به خرج داده و امید را به خانه خشتی بی بی حجاب برگردانند و او را به آرزویش برسانند.
ارسال نظرات