مسوول بسیج دانشگاه آزاد یزد در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
میر با بیان اینکه در شهریور ماه اردوی جدیدالورودها را خواهیم داشت گفت: در اواخر اردیبهشت یک اردوی سه روزه رزمی-فرهنگی برگزار خواهیم کرد که دانشجویان در این اردو زندگی تیمی را فرا می‎گیرند.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۱۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

 دانش میر مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات پیش بینی شده بسیج این دانشگاه در سال جدید بیان کرد: یکی از اهم اقدامات ما برگزاری اردوی جهادی است که دو گروه قوی خواهر و برادر مشغول به فعالیت خواهند شد و با توجه به اینکه در این اردوها در بحث فرهنگی و آموزشی بازدهی بیشتری داشته‎ایم درصدد هستیم تا با قوت این دو موضوع را پیگیری کنیم.

مسوول بسیج دانشگاه آزاد یزد در ادامه با بیان اینکه در شهریور ماه اردوی جدیدالورودها را خواهیم داشت مطرح کرد: در اواخر اردیبهشت ماه نیز یک اردوی سه روزه رزمی-فرهنگی برگزار خواهیم کرد که دانشجویان در این اردو زندگی گروهی و تیمی و یک سری آموزش‎های نظامی ابتدایی را فرا می‎گیرند.

میر ادامه داد: طی ماه جاری دیداری نیز با مسئولین شورای شهر یزد خواهیم داشت و مطالبات خود را از مسئولین شورا مطرح خواهیم کرد تا آنها نیز پاسخگوی داشته باشند.

وی در پایان با ذکر اینکه تریبون آزاد و نشست‎های سیاسی بسته به مناسبت‏های سیاسی در سال برگزار خواهد شد مطرح کرد: در ایام تابستان نیز بحث‎های آموزشی و معرفتی را پیش‏رو داریم که در این راستا برای خواهران دوره‎های بصیرتی و معرفتی برنامه‎ریزی شده و برای برادران نیزدرصدد هستیم طرح جلسات اسلام ناب و یا طرح ولایت را برگزار کنیم.

ارسال نظرات