پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۴۲۰۰ نیازمند کردستانی

صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال ۹۶ به چهار هزار و ۲۰۰ نیازمند استان کردستان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۲۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فردین قیصری مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان کردستان بابیان اینکه این صندوق باهدف پرداخت تسهیلات به نیازمندان توسط کمیته امداد ایجادشده است، گفت: ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به چهار هزار و ۲۰۰ نیازمند از طریق این صندوق در سال گذشته پرداخت‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه ۴۲۰ میلیون تومان از این تسهیلات درزمینه کمک به خرید مسکن ۲۱ نیازمند پرداخت‌شده است، افزود: ۱۶ میلیارد تومان نیز درزمینه ایجاد اشتغال و ۱۱ میلیارد تومان هم از طریق تسهیلات کارگشایی به سه هزار و ۳۲۰ نفر پرداخت‌شده است.

قیصری گفت: ۵۰ درصد از تسهیلات پرداختی این صندوق به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان و ۵۰ درصد هم به افراد نیازمند غیر مددجو پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه این صندوق با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی باهدف کمک به ترویج قرض‌الحسنه و تحقق سیاست‌های بانکداری اسلامی ایجادشده است، گفت: تسهیلات پرداختی این صندوق در سال گذشته 34 درصد رشد نسبت به سال ۹۵ داشته است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان کردستان بابیان اینکه تسهیلات پرداختی این صندوق بدون سود و فقط با ۳ درصد کارمزد است، افزود: یکی از برنامه‌های این صندوق جذب سپرده‌گذاری خیران باهدف افزایش پرداخت تسهیلات به نیازمندان با حفظ اصل سرمایه آن‌ها است.

وی گفت: این صندوق آماده دریافت سپرده گذاری خیران و پرداخت آن به نیازمندان از طریق تسهیلات درزمینه ایجاد اشتغال و خودکفایی، مسکن، درمان، تحصیل، جهیزیه و کارگشایی است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار